Gå til innhold

Silikon og hevelse !


alexandra831365380914

Anbefalte innlegg

alexandra831365380914

Jeg la inn 170 gram silikon i puppene mine for en uke siden. Jeg er ganske tynn på overkroppen og er "bare" 163 høy. Jeg sto mellom 140 og 170 gram. Legen valgte 170 gram under operasonen da hun mente det ble finest på meg. (140 ble lite i diameteren).

Jeg ønsket et svært naturlig resultat og ville absolutt ikke ha for stoe pupper eller at dem ville se unaturlige ut. problemet er nå bare at jeg synes dem er vannvittig store. Dem står rett ut og blir "voldsomme" på overkroppen min. Jeg er utrolig tynn på brystet og overgangen til puppene synes jeg ble altfor "brå".

Er det noen som har opplevd det samme? og vil puppene bli mindre? 170 hørtes jo så lite ut, men ble jo vannvittig stort. Jeg hadde knapt en a-cup da jeg gjorde inngrepet. Vil puppene bli mindre og for all del se mer naturlig ut enn dem gjør nå? Hvor mye mindre kan jeg regne med?

Blir utrolig takknemlig hvis noen har råd eller tips til meg!!!

Hilsen fortvilet (og kansje litt angrende..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nye pupper - here I come

Jeg var akkurat som deg. Følte det slik i flere mnd. Har hørt at flere reagerer på akkurat sammen måten.

Jeg la inn 325. Er 164 høy og i underkant av 60 kilo. Ganske bred i overkroppen, og legen la derfor inn 325 for å fylle ut bredden. Han la inn mer enn det vi avtalte på forhånd....

Etter operasjonen følte jeg at brystene var helt oppunder haka på meg, og at de var digre. Men etter en tid falt de mer på plass. I dag er vel fornød med størrelsen. Om de hadde vært litt mindre hadde det også vært greit, men jeg føler ikke at de er for store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexandra831365380914

Jeg var akkurat som deg. Følte det slik i flere mnd. Har hørt at flere reagerer på akkurat sammen måten.

Jeg la inn 325. Er 164 høy og i underkant av 60 kilo. Ganske bred i overkroppen, og legen la derfor inn 325 for å fylle ut bredden. Han la inn mer enn det vi avtalte på forhånd....

Etter operasjonen følte jeg at brystene var helt oppunder haka på meg, og at de var digre. Men etter en tid falt de mer på plass. I dag er vel fornød med størrelsen. Om de hadde vært litt mindre hadde det også vært greit, men jeg føler ikke at de er for store.

Hei og takk for svar!

Jeg er så fortvila, nå har det gått litt over en uke og dem er like store som like etter operasjon. Ble puppene dine "mindre"med tida? Og hvor lang tid tok det? Kan jeg ikke forvente at dem blir mindre?

De står virkelig rett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nye pupper - here I come

Hei og takk for svar!

Jeg er så fortvila, nå har det gått litt over en uke og dem er like store som like etter operasjon. Ble puppene dine "mindre"med tida? Og hvor lang tid tok det? Kan jeg ikke forvente at dem blir mindre?

De står virkelig rett ut.

Mine var også slik du beskriver etter en uke. Helt ille. Jeg fikk et elastisk bånd som jeg skulle stramme over dem for å "få dem på plass".

Etter en mnd. synes jeg mye var gjort. I tillegg til at de da hadde falt lengre ned var de mye mykere.

Jeg har lagt silikon under brystmuskelen. Har hørt at det også hjelper med å få et naturlig utseende. Da blir ikke kantene så synlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexandra831365380914

Mine var også slik du beskriver etter en uke. Helt ille. Jeg fikk et elastisk bånd som jeg skulle stramme over dem for å "få dem på plass".

Etter en mnd. synes jeg mye var gjort. I tillegg til at de da hadde falt lengre ned var de mye mykere.

Jeg har lagt silikon under brystmuskelen. Har hørt at det også hjelper med å få et naturlig utseende. Da blir ikke kantene så synlige.

Skjønner, men jeg går nå med sports bh og skal visst gjøre det i en mnd natt og dag.

Vi valgte å ikke legge under muskelen pga at jeg ønsket å trene en del og det var ifølge legen bedre å trene når man legger dem over muskelen.

Men ble puppene dine mindre med tida etter operasjonen eller la dem seg bare lenger ned?

Jeg hadde såvidt en A-cup og nå er dem som en C-cup. Det synes jeg var mye etter at jeg "bare " la inn 170 gram. Dem er også utrolig brede nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nye pupper - here I come

Skjønner, men jeg går nå med sports bh og skal visst gjøre det i en mnd natt og dag.

Vi valgte å ikke legge under muskelen pga at jeg ønsket å trene en del og det var ifølge legen bedre å trene når man legger dem over muskelen.

Men ble puppene dine mindre med tida etter operasjonen eller la dem seg bare lenger ned?

Jeg hadde såvidt en A-cup og nå er dem som en C-cup. Det synes jeg var mye etter at jeg "bare " la inn 170 gram. Dem er også utrolig brede nå også.

Kanskje vanskelig å avgjøre om de ble mindre, om de ble bedre plassert, ble mykere eller hva som skjedde. Ble nok også mer vant til dem. Kanskje en kombinasjon?

Jeg var en liten 80A før operasjon, og er 80C nå.

Jeg trener også en del. Bl.a. ren styrketrening. Ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

alexandra831365380914

Kanskje vanskelig å avgjøre om de ble mindre, om de ble bedre plassert, ble mykere eller hva som skjedde. Ble nok også mer vant til dem. Kanskje en kombinasjon?

Jeg var en liten 80A før operasjon, og er 80C nå.

Jeg trener også en del. Bl.a. ren styrketrening. Ikke noe problem.

Skjønner, så bra at du kan trene uten problemer. Gleder meg til å komme "i form igjen". Kan du jogge eller løpe uten at det gjør vondt i puppene?

Jeg får bare vente og la tiden vise åsssen dem blir. Jeg håper ihvertfall dem går ned litt. Bare litt hjelper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nye pupper - here I come

Skjønner, så bra at du kan trene uten problemer. Gleder meg til å komme "i form igjen". Kan du jogge eller løpe uten at det gjør vondt i puppene?

Jeg får bare vente og la tiden vise åsssen dem blir. Jeg håper ihvertfall dem går ned litt. Bare litt hjelper...

Jeg trener vekter + sykler. Liker ikke å løpe. Jeg ville nok valgt en god sportsBH om jeg skulle løpe.

Men jeg løper jo stadig rundt med ungene, og det er aldri noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Det blir mye bedre

Er litt overrasket over at du vet så lite om tiden i etterkant etter et så "stort" inngrep.

Det er vanlig med en opptil ganske kraftig hevelse etter alt julinga brystene har fått under inngrepet.

Dette vil roe seg ned over tid, etter da seks måneder - noe individuellt - så er de hvor du kan forvente at de vil være femover.

Brystene dine vil - om du slipper kapsling - bli myke og "normale" underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...