Gå til innhold

zopiclone


Gjest Engstelig for dette

Anbefalte innlegg

Gjest Engstelig for dette

Jeg må bare nødt å vite om imovane (zopliclone) står på narkotikalisten. Jeg er superengstelig for å bli tatt for smugling. Jeg bruker imovane 7,5mg til daglig for å sove på. Skal nå en tur til Spania.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nevermind_PL

er ikke narkotika,det er a-preparater som er det.Zpoiclone er et b-preparat.men du bør likevel ha en legeerklæring på at du trenger det,sånn i tilfelle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engstelig for dette

er ikke narkotika,det er a-preparater som er det.Zpoiclone er et b-preparat.men du bør likevel ha en legeerklæring på at du trenger det,sånn i tilfelle...

Mange B-preparater står på narkotikalisten. Men spørsmålet er om zopiclone gjør det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jupp det er den

Mange B-preparater står på narkotikalisten. Men spørsmålet er om zopiclone gjør det

Ja, du må ha attest fra apotek for å ha med denne på reise til utlandet. Bruker den samme og har akkurat ordnet selv på apotek. Husk attesten varer kun i 30 dager :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melba1365380968

Ja, du må ha attest fra apotek for å ha med denne på reise til utlandet. Bruker den samme og har akkurat ordnet selv på apotek. Husk attesten varer kun i 30 dager :-)

Jeg fikk beskjed av min lege om at det ikke var nødvendig. Når jeg leste det du skrev ble jeg usikker. Jeg reiser masse til utlandet, og for lengre perioder enn 30 dager... Hmm, dette må jeg tydeligvis trippelsjekke med apoteket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nienna

http://www.legemiddelverket.no/templates/InterPage____16150.aspx

Der står det meste du trenger å vite.

Jeg bruker selv imovane og reiser en del, og på apoteket sa de at imovane ikke trenger schengenattest. Hvis du er engstelig kan du kanskje få legen din til å skrive et lite skriv om hvilke medisiner du bruker? Jeg har det og har aldri hatt problemer med medisinene mine når jeg reiser.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Det preparatet står ikke på narkotikalisten! Ring nærmeste apotek og hør for sikkerhetsskyld - men jeg tror neppe du trenger et skriv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...