Gjest Engstelig for dette Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Jeg må bare nødt å vite om imovane (zopliclone) står på narkotikalisten. Jeg er superengstelig for å bli tatt for smugling. Jeg bruker imovane 7,5mg til daglig for å sove på. Skal nå en tur til Spania på to-ukers ferie. Takk for svar. 0 Siter
Melba1365380968 Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Hei, jeg bruker også Imovane, og har det med meg uten problemer når jeg reiser i utlandet. Det er en medisin, ikke noe narkotika. 0 Siter
Gjest Engstelig for dette Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Hei, jeg bruker også Imovane, og har det med meg uten problemer når jeg reiser i utlandet. Det er en medisin, ikke noe narkotika. Men er det ikke et B-preparat? Eller leste jeg feil? Kan det være et B-preparat-lignende stoff? Og trenger du attest for å ha med zopiclone til utlandet? 0 Siter
Melba1365380968 Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Men er det ikke et B-preparat? Eller leste jeg feil? Kan det være et B-preparat-lignende stoff? Og trenger du attest for å ha med zopiclone til utlandet? Min lege sa til meg at så lenge mitt navn står på lappen som er limt på esken fra apoteket, så er det ikke noen problem å ta med til utlandet. Dette gjelder all medisin som jeg har. Jeg har tatt Imovane med ihvertfall 10 ganger det siste året i håndbagasjen til utlandet uten at det har vært noe problem, og skal innom 5 land i sommer med fly :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.