Gå til innhold

Tungpust som ikke blir verre i aktivitet hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har siste uken merket at jeg har litt tungpust. Vet ikke om det bare er innbilning fra min side eller? Men jeg føler at når jeg sitter helt stille og slapper av så kan jeg høre meg selv puste i større grad enn før. Har liksom ikke merket det slik før. Jeg har også tidligere hatt blodpropper i lungene og det minner litt om det og bekymrer meg litt bare at den gangen jeg hadde det så ble det mye verre i aktivitet. Nå blir det ikke verre (heldigvis).

Hva kan det være og er det grunn for å bestille legetime? Vil ikke bli oppfattet som hypokonder. Skal også sies at jeg også har slitt litt med angst siste ukene. Kanskje det har skylden at jeg blir mer var på slike ting og at det egentlig ikke er verre enn før og at jeg bare innbiller meg det?

Anonymkode: b0e63...bd7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...