Gå til innhold

zopiclone


Gjest Engstelig for dette

Anbefalte innlegg

Gjest Engstelig for dette

Jeg må bare nødt å vite om imovane (zopliclone) står på narkotikalisten. Jeg er superengstelig for å bli tatt for smugling. Jeg bruker imovane 7,5mg til daglig for å sove på. Skal nå en tur til Spania på to-ukers ferie. Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melba1365380968

Hei,

jeg bruker også Imovane, og har det med meg uten problemer når jeg reiser i utlandet. Det er en medisin, ikke noe narkotika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engstelig for dette

Hei,

jeg bruker også Imovane, og har det med meg uten problemer når jeg reiser i utlandet. Det er en medisin, ikke noe narkotika.

Men er det ikke et B-preparat? Eller leste jeg feil? Kan det være et B-preparat-lignende stoff? Og trenger du attest for å ha med zopiclone til utlandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melba1365380968

Men er det ikke et B-preparat? Eller leste jeg feil? Kan det være et B-preparat-lignende stoff? Og trenger du attest for å ha med zopiclone til utlandet?

Min lege sa til meg at så lenge mitt navn står på lappen som er limt på esken fra apoteket, så er det ikke noen problem å ta med til utlandet. Dette gjelder all medisin som jeg har. Jeg har tatt Imovane med ihvertfall 10 ganger det siste året i håndbagasjen til utlandet uten at det har vært noe problem, og skal innom 5 land i sommer med fly :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...