Gå til innhold

Negative meg!!!


Gjest D*lilith

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith

Negative tanker skyver folk fra meg,

jeg er alene.

Angsten velter seg i meg,

jeg er kvalm og redd.

Jeg er usynlig,

jeg er ingenting.......

Ingeting som eksisterer alene,

alene blandt tusen folk.

Ser på meg selv,

fortjente jeg det?

Å bli skitnet til,

jeg er jo bare meg.

Enda er jeg meg,

bare lille meg.

Dumme lille meg,

som aldri blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Mann_Oslo

Hei på deg

Trist og fælt når slike negative tanker trenger seg på og kværner rundt i hodet.

Har selv vært plaget med mange negative tanker. Men så kom jeg over en bok som betydde mye for meg, som ga meg mye innsikt. Boken heter Reisen. Kanskje den kan være noe for deg også?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Hei på deg

Trist og fælt når slike negative tanker trenger seg på og kværner rundt i hodet.

Har selv vært plaget med mange negative tanker. Men så kom jeg over en bok som betydde mye for meg, som ga meg mye innsikt. Boken heter Reisen. Kanskje den kan være noe for deg også?

Klem

Hei!

Ja noen ganger tar de negative tankene helt over, og da føler jeg meg meg så liten. Ja kanskje jeg skal ta å lese den boken : )

Klem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...