Gå til innhold

Sprengende smerter i arm og bryst/rygg


kinelind

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 25 år med et barn på 11 mndr. Under graviditeten opplevde jeg veldig ofte å få voldsomme sprengende smerter i hele høyre arm. Det var skikkelig intense smerter som kunne vare fra 30 sekunder til 5 minutter for så å plutselig bli helt borte. Om natten kunne jeg våkne med akkurat de samme smertene i brystet og øvre del av rygg, og det var som regel så vondt at jeg kastet opp av smertene. Det føltes som om det er noe som presset/sprengte på innvendig, og hver gang var jeg livende redd for at jeg skulle dø, men så fort det gikk over og jeg ikke lenger hadde vonndt, tenkte jeg bare at det sikkert var en form for graviditetsplage siden jeg aldri hadde vært borti det før og fordi det begynte da jeg ble gravid.

Men nå de siste par ukene har jeg begynt å få det igjen. Ikke så mye i armen, men jeg våkner stadig om natten av sprengende vondt bryst/rygg og kaster opp fordi det gjør så innmari vondt. Og jeg er ikke gravid! Er litt engstelig, og gruer sånn for å gå til legen. Er det noen som har opplevd noe av det samme og kan fortelle meg hva det er ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg var deg ville jeg gått til legen. Det er ikke normalt å ha så sterke smerter i brystet/ryggen at man kaster opp, så dette må du få sjekket opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...