Gå til innhold

Bukplastikk


Gjest Hjerteskjer

Anbefalte innlegg

Gjest Hjerteskjer

Jeg har en BMI i overkant av 30. Det meste har samlet seg rundt magen. Dette skjedde etter at jeg gikk på medisiner for psykisk lidelse. Hovedsakling antipsykotika. Jeg får daglig spørsmål om jeg er gravid og er lei av å gå og skjule magen min og vemmes over meg selv. Det er sånn at magen min er oppsiktsvekkende i forhold til resten av kroppen. Kan jeg ha rett på å få dekt bukplastikk?f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dr med Morten R Kveim, Plastisk kirurg

Dersom man er overvektig er dette i seg selv heller en kontraindikasjon mot operasjon. Er man ikke overvektig, kan operasjon være aktuelt.

De pasienter som har rett til dekning av trygden i fbm bukplastikk er i utgangspunktet de som har svært stygge arr etter tidligere operasjoner samt stort hudoverskudd, og de pasientene som har stort særlig stort hudoverskudd etter vekttap som følge av livsstilsendring eller operasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Nattkvinnen

Hei,

kom hit da vel, her er det mange jenter som har tatt operasjonen.

Det er før- og etterbilder og mange hyggelig jenter på forumet!

Hilsen Nattkvinnen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...