Gjest kun på gøy Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 ***** Er det noen pensjonister her? Evt over 60 år Nei, er en stund til jeg er 60 heldigvis. ***** Er det mange med høy utdanning her? 5 år høgskoleutdanning, har ett år igjen. ***** Finnes det en politiker eller to her? (kommune, fylke, stat?) Har vært, men ikke nå lenger. For meg opplevdes det som direkte uinteressant. ***** Er det flerkulturelle her? Hvor fra? Tja, det kan man vel på en måte kalle det. ***** Er det kjendiser her? A, B, Å eller lokalkjendis? Oppgi gjerne om du driver med musikk, media, osv) Lokalkjendis fra den tiden da jeg arbeidet innen media. Alle kjenner apa, men apa kjenner ingen. ***** Er det idrettutøvere på øverste nasjonale nivå her? (Landslag, eliteserie etc) Nevn gjerne idrettsgren. Hoho, nei. ***** Er her leger/psykologer/andre fagfolk innen de forumene som er her, som IKKE er tilknyttet DOL? Ikke jeg, men de finnes sikkert her de også. ***** Er det flerkulturelle her? Hvor fra? Tja, det kan man vel på en måte kalle det. > Hvilken måte da`? Har registrert en danske, en finne og noen med vesteuropeisk bakgrunn. 0 Siter
Gjest meg, kort fortalt Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 - Godt under 60 - 4 år på høgskole - Er ikke, vil ikke være, og kommer aldri til å bli politiker - Født og oppvokst i Norge, med norske, russiske, tyske og samiske aner - Lokalkjendis i byen her, delvis pga musikk, delvis pga en liten "skandale" eller to.. - Idrettsutøver: Jamfør politiker ;-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Hvilke punkter da? Det blir du nok nødt til å lure litt på. 0 Siter
Gjest ok, for gøy Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Hvilket område da? (Spør siden du har anonymt nick.) Alternativt forum 0 Siter
Gjest Å nei, du! Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 ***** Er det flerkulturelle her? Hvor fra? Tja, det kan man vel på en måte kalle det. > Hvilken måte da`? Har registrert en danske, en finne og noen med vesteuropeisk bakgrunn. Holder det ikke å være finnmarking, same eller bergenser? Å være flerkulturell kan være så mangt. :-) 0 Siter
Gjest kun på gøy Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Holder det ikke å være finnmarking, same eller bergenser? Å være flerkulturell kan være så mangt. :-) Tja, da er vel de aller fleste litt flerkulturell? Det ante meg at det var noe samisk involvert på måten du svarte. 0 Siter
Gjest Hehe, det får du ikke vite. Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Holder det ikke å være finnmarking, same eller bergenser? Å være flerkulturell kan være så mangt. :-) Jepp det kan det. (hviske; jeg tok den! Skal ikke si det til noen!) :-) Ha en fin dag du. 0 Siter
Gjest Å nei, du! Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Jepp det kan det. (hviske; jeg tok den! Skal ikke si det til noen!) :-) Ha en fin dag du. Ha en fin dag selv! ;-) 0 Siter
Gjest Å nei, du! Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Tja, da er vel de aller fleste litt flerkulturell? Det ante meg at det var noe samisk involvert på måten du svarte. Jeg kan i alle fall si såpass at du valgte feil blant mine forslag, om det var noen av dem jeg opprinnelig mente i det hele tatt. :-) 0 Siter
Gjest Hehe, det får du ikke vite. Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Jeg kan i alle fall si såpass at du valgte feil blant mine forslag, om det var noen av dem jeg opprinnelig mente i det hele tatt. :-) Jeg valgte ingen av disse. Jeg vil ikke oute deg :-))) "paff" til byen. eh... hvis du skjønner. Tror jeg gjetta riktig? 0 Siter
Gjest sorry hvis det ble feil Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Jeg valgte ingen av disse. Jeg vil ikke oute deg :-))) "paff" til byen. eh... hvis du skjønner. Tror jeg gjetta riktig? Oj. Den var ikke til meg. 0 Siter
Gjest anonym uten nick Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 - Er det noen pensjonister her? Evt over 60 år Nei - Er det mange med høy utdanning her? Ja, høyeste utdanning dvs. doktorgrad - Finnes det en politiker eller to her? (kommune, fylke, stat?) Ja, kommune - Er det flerkulturelle her? Hvor fra? Ja,vil ikke si - Er det kjendiser her? A, B, Å eller lokalkjendis? Oppgi gjerne om du driver med musikk, media, osv) Nei - Er det idrettutøvere på øverste nasjonale nivå her? (Landslag, eliteserie etc) Nevn gjerne idrettsgren. Nei - Er her leger/psykologer/andre fagfolk innen de forumene som er her, som IKKE er tilknyttet DOL? Ja 0 Siter
Gjest Å nei, du! Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Jeg valgte ingen av disse. Jeg vil ikke oute deg :-))) "paff" til byen. eh... hvis du skjønner. Tror jeg gjetta riktig? "eh... hvis du skjønner. Tror jeg gjetta riktig?" Det gjorde du neppe. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.