Gjest Man må lide for skjønnheten.. Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg ble en gang utsatt for et seksuelt overgrep, og hadde ikke samleie med noen andre etter det. Men nå for tiden, har jeg funnet ut at jeg kun liker SM sex, altså å bli dominert. Jeg levde da, ukritisk nok, ut disse fantasiene, men jeg opplevde det bare som nok et annet overgrep...Det var faktisk ikke så veldig ulikt selve overgrepet heller. Den gangen det skjedde,selve overgrepet,var jeg helt ute av stand til å forsvar meg selv, fordi jeg var neddopet. Og helt passiv og likegyldig, noe som jeg merker går igjen i lignende situasjoner. Kan dette overgrepet være årsaken til at jeg har en avvikende seksualitet ? Og kommer det alltid til å være slik, at jeg kun tenner på total underkastelse? Jeg blir litt vel bekymret siden jeg tenker slik, og har også vansker med å bli kvitt passiviteten i seksuelle relasjoner... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/278838-vet-ikke-om-annet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.