Gå til innhold

sterke smerter i korsrygg og hofter


Gjest karina70

Anbefalte innlegg

Gjest karina70

Jeg har slitt lenge med dårlig rygg, noen mener jeg har lumbago.. også har jeg fått dokumentert fibromyalgi. har også kronisk mageproblemer, går daglig på nexium. ryggen har blitt ett stort problem for meg, da jeg har sterke smerter hver dag og spesielt når jeg sitter eller ligger, så det blir for meg snart uholbart å leve slik. ligger jeg på siden, tar det ikke mer enn fem minutter, så verker hofta, og snur jeg meg til den andre siden skjer nøyaktig det samme. ligger jeg på ryggen, verker korsryggen og det samme skjer når jeg legger meg på magen, det kan jeg ihvertfall ikke gjøre. jeg hadde en episode for ett år siden der jeg ikke kom meg opp i det hele tatt og verket veldig ned i beina, men ikke på baksiden, men på siden og foran på låret. jeg har tatt mr og de mener det ikke er snakk om prolaps. og jeg har slitt mange år med kne smerter. kan dette ha noe med hoftene å gjøre? jeg er totalt utslitt av dette, og legene har veldig lett for å skylde på fibromyalgi. disse smertene er kronisk og har vært det siden i fjor sommer, bare det at det blir verre og verre.. bruker ikke jeg smertestillende, så klarer jeg ikke gjøre noe som helst. håper du kan gi meg ett svar på hva dette kan være. da jeg er sliten og lei av å bli hendvendt både hit og dit uten resultat. karina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...