Gå til innhold

Smerter i hals / tunge / øre


Gjest Rapsid

Anbefalte innlegg

Gjest Rapsid

Hei Jeg er en jente i midten av tredveårene som har en "dunkende" smerte i tungen, dette gjør vondt når jeg svelger og snakker. I tillegg har jeg stikninger på høyresiden i halsen og opp i tungen. Av og til kommer det opp en bitter smak i munnen. Legen har sett på dette og kan ikke se noen endringer på tungen eller endringer i halsen, er videresendt til øre/nese/hals spesialist. I tillegg er jeg plaget med øresus på høyre øre. Dette har vart et års tid. Det bekymrer meg veldig for hva dette kan være. Har røykt i mange år, noe jeg heldigvis nå har klart å slutte med. Ellers er jeg for tiden veldig veldig trøtt og har ikke noe særlig matlyst. Av og til kommer det opp noen små hvite klumper fra halsen, som lukter vondt. Hva kan dette være? Kan alt dette ha en sammenheng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...