Gå til innhold

Lang tid å bli fin etter fettsuging?


Gjest Mira6

Anbefalte innlegg

Gjest Mira6

Hei. Har lagt nedenstående melding i en annen tråd her, men vil gjerne ha svar fra deg også. Nå skal jeg til undersøkelse på tirsdag, men er veldig nervøs for at jeg "blitt slik". Magen min ser ikke akkurat pen og jevn ut, og nå begynner det å bli 5 uker siden fettsugingen... "Jeg er ei jente på 32 år som for snart 4 uker siden utførte fettsuging av hele magen. Jeg er 162 høy og veier 52 kg, så jeg er slettes ikke fet. Men - trener en del og har blitt opphengt i at magen skulle BORT. Fettsuging er altså utført, og jeg er veldig fornøyd med klærne PÅ. Hele magen under navelen, derimot, er hard og klumpete. Ser helt merkelig ut. Har ringt og hørt med klinikken, og de sier det kan ta opptil 3 måneder før jeg ser det endelige resultatet. Lurer dog på når denne hardheten skal forsvinne? Kjennes nesten ut som brusk. STORE klumper (ble ikke min bikinisommer i år for å si det sånn). Har utført fettsuging tidligere - innside lår, hofter og flanke. Med utmerket resultat. Første gangen skulle jeg gå med panty hele tiden den første uka. Deretter panty på bortsett fra om natten de neste tre ukene. Utførte inngrepet på magen hos en annen klinikk, og der sa de "panty dag/natt første uka", og at jeg kunne ta den av etter de neste 2 ukene. Altså 3 uker med panty totalt. Hjelp!! Noen som kan berolige meg og si at magen min blir fin etterhvert? Jeg hadde i utganspunktet en mage som sikkert mange misunte meg... :-(" På forhånd takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dr med Morten R Kveim, Plastisk kirurg

Klumper og ujevnheter er vanlige i minst 3 måneder etter fettsuging. Komprimerende plagg hjelper med å få ned hevelsen men hjelper lite på førstnevnte. Regimet for panty er mindre interessant. Dersom hudkvaliteten er OK og inngrepet er riktig utført, blir resultatet bra til slutt !! Se forøvrig info på www.kveim.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...