Gå til innhold

brystproteser


elektra d

Anbefalte innlegg

jeg er en dame i mange år som har ønsket å få større bryst,det har vært drømmen min siden jeg var i begynnelsen av 20 årene,jeg er nå dobbelt så gammel,nesten.jeg er meget slank.brystene henger ikke,jeg bruker liten b cup.er litt over 1.70 høy.de mennene jeg har vært sammen med sier de er søte,og det er som å få seg en kald dusj. jeg har alltid bh og bikini med innlegg på meg.det er plagsomt.hvis jeg ikke bruker det ser jeg ut som en gutt,jeg har lyst til å føle meg som en ekte kvinne.hva synes du jeg skal gjøre.operere meg,eller fortsette å leve med innleggene mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nye pupper - here I come

Om jeg hadde hatt en liten B + god fasong så hadde ikke jeg gjort noe.

Jeg klarte ikke å fylle opp en 80A engang før jeg gjorde noe med det. Dvs. nesten flat. DET var ikke kult.

I etterkant er jeg missfornøyd med at arret ikke er pent. Det synes også under BH-kanten. Ikke kult på sommeren:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mrs Bing

Jeg ville ha fortsatt å leve med innnleggene mine. Personlig syns jeg damer med små pupper ser yngre og slankere ut enn de med store, og det bare forsterker seg jo eldre man blir. Særlig når du er slank fra før, da passer sikkert liten b-cup perfekt. Jeg har selv små pupper, bruker som oftest innlegg,men blir glad når mannen min syns de er søte og "akkurat passe". Jeg ville ikke ha utsatt meg for et kirurgisk inngrep for å bli større og mer "klumpete". Jeg syns mange ønsker seg former, men blir uformelige. Store pupper er ikke alltid pent, små pupper kan puffes opp litt med en god BH, absolutt å foretrekke. Det er ikke i størrelsen på puppene kvinnelighet ligger, og siden du er slank og høy ville jeg aldri ha lagt meg under kniven, tenk om du bare ble "matrone"-aktig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...