Gå til innhold

Molluscum i China?


Gjest Mr.Jones

Anbefalte innlegg

Gjest Mr.Jones

Hei! Tror jeg har pådratt meg Molluscum Contagiosum i Shanghai, kina der jeg jobber for tiden. Jeg har vert hos lege, men de har ikke gjort noe med dem. De små 1-2mm vortene er synlige (kanskje 15-20), noen i klaser, på huden under kjønnshåret ved penis. Tror jeg pådro meg dem i februar, ettersom jeg så første et par uker etterpå. Trodde først det var en slags irritation p.g.a at jeg hadde barbert meg nedentil. Jeg har et par spørsmål angående dette som jeg håper en lege eller noen som har god peiling på viruset kan besvare: 1. Jeg har klart å fjerne noen av vortene med en pinsett, og renset sårene etterpå. Er dette anbefalt,eller bør æ bare la dem være i fred? 2. Hvorfor forsvinner viruset etter 6-12 mnd? 3. Hva om man blir re-infisert mens man har det, begynner virus prosessen på nytt da? (enda lengre før de forsvinner?) 4. Er man større utsatt for å få disse vortene hvis man barberer seg nedentil? 5. En som blir diognosert med dette viruset, bør den personen sjekkes for STD`s. I mitt tilfelle har jeg ingen andre plager? Er det noen større risiko med dette viruset i kroppen? 6. Jeg har en romkamrat, vi bruker samme badekar, er det stor risiko for at han kan bli smittet av meg? Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...