Gå til innhold

Laser opperasjon


Gjest Cato K.

Anbefalte innlegg

Gjest Cato K.

Heisann! Eg er ein gutt på 19år. Har veldig lust å ta ein laser opperasjon. Har 10+ i styrke på begge augene. Bruker til valig liser. Eg har store problemer med å se når eg er på jobb, sitter ved ein data mye av tida på jobb. Driver også med konkurranse skyting, der eg er "hendikep", er med i norges toppen, men har store problemer av og til ved å sjå bliken som er 200m borte frå meg. Lurte på om dere veit om eg får dekke litt av denne opperasjonen av staten? Og i det heile tatt om den vil virke på meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner en som har tatt laseroperasjon. Mener hun sa at hvis man har over +/- 8, så får man det dekket av trygdekontoret. Du kan jo gjerne ringe til NAV og spørre. Eller spørre optikeren/øyelegen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...