Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mista nikket
Skrevet

Det har jeg hoppet over . Er for dårlig vær. Blir hjemme.

Gjest kate-74-
Skrevet

Det har jeg hoppet over . Er for dårlig vær. Blir hjemme.

Nei.Har aldri feiret det

Skrevet

Nei. Hesten løp inn en god slant på travbanen i dag så vi har vært ute og spist middag på hestens regning i kveld. :o) Det får være feiringen vår.

Skrevet

Jeg har gitt opp da mengden regn og knott gjør det mer fristende å forbli innendørs :-)

Gjest prust
Skrevet

Ja, selvsagt har vi feiret St. hans!!!!!!

Med stort bål i vannkanten, kveldsbading for de som ville det, chips og brus og grilling av marshmallows :-)

Gjest midia
Skrevet

Vi har feiret helt til nå så vi er godt brisne:))

Har hatt en hyggelig kveld med masse myggspray og godt drikke..

Gjest St hans er toppers
Skrevet

Er det noen som feirer det lenger da?

Kommer vel an på hvor du bor det? Her ved kysten feirer vi som bare det. Båtkortesje, grilling, bål senere på kvelden. Regnet litt i år, men været kom seg utover kvelden. De som ikke har båt, treffes gjerne i en eller annen hage.

Skrevet

Vi feiret sammen med gode naboer og hadde det kjempekoselig.

Gjest annlovinda
Skrevet

Vi var hos våre gode naboer i går. Grillet god mat, koste oss med rødvin, skravlet og koste oss. Barna lekte godt sammen og koste seg. Vi hadde det veldig koslig. Godt med gode naboer.

fei1365380229
Skrevet

Feiret skikkelig. Var på festival med blant annet DeLillos og Marit Larsen.

Kult!

Skrevet

Nei. Hesten løp inn en god slant på travbanen i dag så vi har vært ute og spist middag på hestens regning i kveld. :o) Det får være feiringen vår.

Næh!! :) Hva er det jeg ser? Gratulerer masse! Kjempegøy at det gikk så bra! Tenker dere koste dere med maten etterpå :)

Skrevet

Den ble skikkelig feiret ja :) Vi ble faktisk over 30stk og ca halvparten var barn :) Knallvær og godt humør på oss alle. Bålet ble fyrt opp og alle barna var våkne til godt over tolv :)

De som la seg sist (voksne)fikk med seg soloppgangen først. Det var en flott helg ute i skjærgården.

Skrevet

Kommer vel an på hvor du bor det? Her ved kysten feirer vi som bare det. Båtkortesje, grilling, bål senere på kvelden. Regnet litt i år, men været kom seg utover kvelden. De som ikke har båt, treffes gjerne i en eller annen hage.

Her i Oslo skjer det ingen ting :o)

Synes de kunne hatt feiring på Youngstorget jeg, med dans og brosteinsball ;o)

Skrevet

Næh!! :) Hva er det jeg ser? Gratulerer masse! Kjempegøy at det gikk så bra! Tenker dere koste dere med maten etterpå :)

Jepp - det var kjempegøy! Han vant sin største premie så langt! :o) Flinke hesten!

Gjest filisofia
Skrevet

Her i Oslo skjer det ingen ting :o)

Synes de kunne hatt feiring på Youngstorget jeg, med dans og brosteinsball ;o)

Har dere ikke noe slikt som bydelsråd e.l. som kan sette igang med et eller annet da? Må jo være mange som er interessert i det der. Brosteinsball hørtes kult ut. hehe... Bare folk lar stiletthælene være hjemme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...