Gjest vil trene igjen... Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg var godt i gang med å trene, etter et langt opphold. Det som desverre skjedde etter ei stund var at jeg fikk mer og mer mageknip jo mer jeg trente. Jeg har plutselig fått mye mageknip pga av luft ellers også, og dette har jeg ikke opplevd før. Jeg tar miniform og Ido-form som jeg har kjøpt på apotetek, men et hjelper ikke når jeg prøver en joggetur med pulsmåleren f.eks. Jeg har vært hos legen og tatt endel prøver, men de viste ingenting galt. Hva kan være grunnen til dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Så vidt jeg forstår deg er problemet med luft i magen noe du kjenner hele tiden og har ikke noe direkte med trening å gjøre. Dvs. at luften i magen plager deg enda mer når du prøver å trene. Jeg synes du bør snakke mer med legen din. Det bør kanskje undersøkes enda mer vedr. årsaken til dette. I mellomtiden råder jeg deg til den type aktivitet som er mest skånsom for deg. Lett styrketrening og sykkel er erfaringsmessig det enkleste. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.