Gå til innhold

Trening og luft i magen


Gjest vil trene igjen...

Anbefalte innlegg

Gjest vil trene igjen...

Jeg var godt i gang med å trene, etter et langt opphold. Det som desverre skjedde etter ei stund var at jeg fikk mer og mer mageknip jo mer jeg trente. Jeg har plutselig fått mye mageknip pga av luft ellers også, og dette har jeg ikke opplevd før. Jeg tar miniform og Ido-form som jeg har kjøpt på apotetek, men et hjelper ikke når jeg prøver en joggetur med pulsmåleren f.eks. Jeg har vært hos legen og tatt endel prøver, men de viste ingenting galt. Hva kan være grunnen til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Så vidt jeg forstår deg er problemet med luft i magen noe du kjenner hele tiden og har ikke noe direkte med trening å gjøre. Dvs. at luften i magen plager deg enda mer når du prøver å trene.

Jeg synes du bør snakke mer med legen din. Det bør kanskje undersøkes enda mer vedr. årsaken til dette. I mellomtiden råder jeg deg til den type aktivitet som er mest skånsom for deg. Lett styrketrening og sykkel er erfaringsmessig det enkleste.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...