Gjest Med vennlig hilsen Espen Zaal Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hei! Jeg går til Hudlegekontoret i Moss (Helge Bengtson). Etter 1,5 år har jeg ikke blitt kvitt mine utslett/betennelse i ansiktet. Det virker som om legen behandler meg mot feil type eksem. Seboreisk Dermatitt i stedet for Perioral Dermatitt. I allefall i følge mine medisiner. Jeg bruker Ery-Max, Fungoral og Dalasin, men alle bilder jeg ser av andre, ligner ikke Seboreisk Dermatitt, men derimot Perioral Dermatitt, som behandles med helt andre virkemidler som tetracyklin som er mye mer effektivt enn det jeg bruker nå. Skal få tak i en annen lege og få en ny vurdering av dette. Kan legen være upartisk med tanke på hvilken medisin han anbefaler meg? Vil gå til en ny lege uansett, men vil gjeren høre meningene deres på slik behandling. Altså 1,5 år uten å bli kvitt utslettet og uten noen ny type behandling. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/279538-feilbehandling/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.