Gå til innhold

fettsuging


Elisabeth85

Anbefalte innlegg

Elisabeth85

Hei. Jeg lurte på å mye fettsuging koster, jeg er 162 høy og veier 65 kg, synes det er mye + at jeg har litt mage og hofter som jeg har lyst å ha vekk litt av. Er det noe man kan få dekket noe plass. Takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Med din høyde og vekt så har du en BMI på 24,8 og regnes som normalvektig.

Jeg kan ikke fatte at du skal få dekket fettsuging da!!?? Hva er rettferdigheten eller logikken i dèt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth85

Med din høyde og vekt så har du en BMI på 24,8 og regnes som normalvektig.

Jeg kan ikke fatte at du skal få dekket fettsuging da!!?? Hva er rettferdigheten eller logikken i dèt?

okei. takk for svar :) synes det er en veldig fin plass og snakke/spør om ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, du er ikke overvektig. Å utsette sin unge kropp for noe så drastisk som en slik operasjon skal man ha et virkelig problem. Ut og tren, gå, løp, svøm - så kommer resultatene både til å synes på kropp og sinn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fettsuging er ikke en _slankeoperasjon_, men en _figurformingsoperasjon_. Den skal altså ikke benyttes for å gå ned i vekt, men for å endre fasong, f eks dersom man har ridebukselår eller annen "opphopning" av fett på et begrenset område.

Du kan sikkert finne priser ved å google litt, finne hjemmesider til plastiske kirurger.

Og du må nok betale det selv, ja. Her til lands dekker man verken briller eller tannbehandling for voksne, så skjønnhetsoperasjoner må nok også dekkes av den enkelte! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...