Gå til innhold

overgre


Gjest Alt er så vagt

Anbefalte innlegg

Gjest Alt er så vagt

Jeg har minner om at jeg for ellve år siden ble dopet ned,fikk noe i glasset jeg drakk av og flere hadde sex med meg. Rett etterpå ble jeg gravid og kanskje dette barnet jeg har nå er et resultat av overgrepet men tørr ikke si det til samboeren min.

Bør jeg si det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xbellax

Ja, du bør det. Uavhengig av hva slags forhold til du har til din partner, så bør du det. Om vedkommende lever i den tro at han/hun er foreldre til deres felles barn så bør du snakke med vedkommende. Så får dere sammen se hvorvidt dere skal undersøke saken nærmere, eller fokusere på fremtiden (tar for gitt at du selvsagt får hjelp til bearbeiding).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...