Gå til innhold

Skal jeg være sur eller skal jeg skrive til han


Gjest følte meg skuffet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    34

  • Lillemus

    10

  • Babette

    7

  • pekkaline

    7

Mest aktive i denne tråden

Gjest følte meg skuffet

Legg inn link til det du skrev forrige uke da, for søren! Du kan da vel ikke vente at folk hele tiden skal være 100% oppdtaerte på din sak hele tiden?

Jeg er møkkalei tøvet ditt nå. Hvor skrev jeg jobbreise? Hvor lang tid brukte jeg på å lese masteroppgaven, skrev jeg noe om det? Hvor godt kjenner vi hverandre? Skrev jeg noe om det?

Jeg skriver i hvert fall ikke til å få svar av idioter som deg. Heldigvis har jeg fått svar av andre med hjerne.

Makan til selvopptatthet. *Gå nå og sjekk om den rosa leppestiften er riktig,og hva med eyelineren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest følte meg skuffet

Ojsann, når faren hans ligger for døden, skjønner jeg godt at han har andre tanker i hodet enn å svare deg!!

Nå er det du som må støtte han og ikke legge sten til byrden ved å klage på hans forglemmelse...

Klage kan jeg gjøre på dol. Nå har jeg fått en setning fra han så jeg føler meg bedre. Jeg tar imot han når han kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest følte meg skuffet

Ja, fyttirakkerpokkern! ;-)

Jeg er utrolig glad at du ikke er naboen min. For en kjerring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg inn link til det du skrev forrige uke da, for søren! Du kan da vel ikke vente at folk hele tiden skal være 100% oppdtaerte på din sak hele tiden?

Gi deg da! Selvsagt forventer Sentrum i Universet at vi har satt oss grundig inn i saken og ligget våkne flere netter på rad av bekymring;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi deg da! Selvsagt forventer Sentrum i Universet at vi har satt oss grundig inn i saken og ligget våkne flere netter på rad av bekymring;-)

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er møkkalei tøvet ditt nå. Hvor skrev jeg jobbreise? Hvor lang tid brukte jeg på å lese masteroppgaven, skrev jeg noe om det? Hvor godt kjenner vi hverandre? Skrev jeg noe om det?

Jeg skriver i hvert fall ikke til å få svar av idioter som deg. Heldigvis har jeg fått svar av andre med hjerne.

Makan til selvopptatthet. *Gå nå og sjekk om den rosa leppestiften er riktig,og hva med eyelineren?

''Hvor skrev jeg jobbreise?''

Det skrev du her;-) http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=3633067

''Hvor lang tid brukte jeg på å lese masteroppgaven, skrev jeg noe om det?''

Du nevnte noe om det her: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=3632986 Men jeg har forøvrig ikke kommentert det, fordi jeg synes at det er totalt irrelevant om du har brukt ett år eller en uke på det, så lenge det fra innleggene dine forøvrig fremstår som om han har mer enn gode nok grunner til ikke å svare deg på 3 dager. Hvis du mener det er andre forhold som taler til din fordel, er det faktisk dittansvar å opplyse oss om det, og ikke forvente at vi skal ha sympati bare fordi du sier at du er lei deg.

''Hvor godt kjenner vi hverandre? Skrev jeg noe om det?'' Er det relevant? Fortell!!

''Jeg skriver i hvert fall ikke til å få svar av idioter som deg. ''

Det må du regne med på et åpent forum.

''Heldigvis har jeg fått svar av andre med hjerne. '' Ja du har uttrykt stor glede og takk til alle de andre ser jeg! ;-)

''Makan til selvopptatthet. *Gå nå og sjekk om den rosa leppestiften er riktig,og hva med eyelineren?''

He he, endelig kommer du med litt mer dybdebeskrivelse av hva du foretar deg og hva du mener om deg selv;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest følte meg skuffet

''Hvor skrev jeg jobbreise?''

Det skrev du her;-) http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=3633067

''Hvor lang tid brukte jeg på å lese masteroppgaven, skrev jeg noe om det?''

Du nevnte noe om det her: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=3632986 Men jeg har forøvrig ikke kommentert det, fordi jeg synes at det er totalt irrelevant om du har brukt ett år eller en uke på det, så lenge det fra innleggene dine forøvrig fremstår som om han har mer enn gode nok grunner til ikke å svare deg på 3 dager. Hvis du mener det er andre forhold som taler til din fordel, er det faktisk dittansvar å opplyse oss om det, og ikke forvente at vi skal ha sympati bare fordi du sier at du er lei deg.

''Hvor godt kjenner vi hverandre? Skrev jeg noe om det?'' Er det relevant? Fortell!!

''Jeg skriver i hvert fall ikke til å få svar av idioter som deg. ''

Det må du regne med på et åpent forum.

''Heldigvis har jeg fått svar av andre med hjerne. '' Ja du har uttrykt stor glede og takk til alle de andre ser jeg! ;-)

''Makan til selvopptatthet. *Gå nå og sjekk om den rosa leppestiften er riktig,og hva med eyelineren?''

He he, endelig kommer du med litt mer dybdebeskrivelse av hva du foretar deg og hva du mener om deg selv;-)

Jeg har takket jubalong for gode råd og til og med fulgt dem. Dypden i hennes svar er helt andre enn dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Klage kan jeg gjøre på dol. Nå har jeg fått en setning fra han så jeg føler meg bedre. Jeg tar imot han når han kommer.

Enig i at du kan klage her på DOL, men ikke klag til han:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha deg som nabo, Morsan. :o)

Ja, nå må jeg svare 'i lige måde' en gang til! :-) Rart hvordan det samme svaret får så ulikt innhold;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

''Hvor skrev jeg jobbreise?''

Det skrev du her;-) http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=3633067

''Hvor lang tid brukte jeg på å lese masteroppgaven, skrev jeg noe om det?''

Du nevnte noe om det her: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=3632986 Men jeg har forøvrig ikke kommentert det, fordi jeg synes at det er totalt irrelevant om du har brukt ett år eller en uke på det, så lenge det fra innleggene dine forøvrig fremstår som om han har mer enn gode nok grunner til ikke å svare deg på 3 dager. Hvis du mener det er andre forhold som taler til din fordel, er det faktisk dittansvar å opplyse oss om det, og ikke forvente at vi skal ha sympati bare fordi du sier at du er lei deg.

''Hvor godt kjenner vi hverandre? Skrev jeg noe om det?'' Er det relevant? Fortell!!

''Jeg skriver i hvert fall ikke til å få svar av idioter som deg. ''

Det må du regne med på et åpent forum.

''Heldigvis har jeg fått svar av andre med hjerne. '' Ja du har uttrykt stor glede og takk til alle de andre ser jeg! ;-)

''Makan til selvopptatthet. *Gå nå og sjekk om den rosa leppestiften er riktig,og hva med eyelineren?''

He he, endelig kommer du med litt mer dybdebeskrivelse av hva du foretar deg og hva du mener om deg selv;-)

Dette begynne å ligne en god, gammel DOL-tråd, nå mangler bare at en gir en litt for spiss karakteristikk, så slettes hele tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette begynne å ligne en god, gammel DOL-tråd, nå mangler bare at en gir en litt for spiss karakteristikk, så slettes hele tråden.

Ja, det er sant! Begynner å bli litt schwung over denne tråden nå! :o) Litt kjeftbruk, fornærmelser og sure svar - akkurat som i gamle dager! *Trivsel*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest følte meg skuffet

Enig i at du kan klage her på DOL, men ikke klag til han:)

Nei det har aldri vært meningen, men det har vært vanskelig å sortere hva er hva her. Det stikker litt fremdeles at han ikke svarte meg i siste uke og jeg mangler forklaringen på det. Da jeg startet tråden viste jeg ingenting og mye har skjedd siden.

Jeg føler meg også litt utenfor. Det er ikke helt lett å bare høre noe slik tilfeldig uten å vite hva egentlig foregår. Da kan det til og med være godt å krangle med noen anonyme på dol:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant! Begynner å bli litt schwung over denne tråden nå! :o) Litt kjeftbruk, fornærmelser og sure svar - akkurat som i gamle dager! *Trivsel*

''*Trivsel*''

I aim to please! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvor skrev jeg jobbreise?''

Det skrev du her;-) http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=3633067

''Hvor lang tid brukte jeg på å lese masteroppgaven, skrev jeg noe om det?''

Du nevnte noe om det her: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=3632986 Men jeg har forøvrig ikke kommentert det, fordi jeg synes at det er totalt irrelevant om du har brukt ett år eller en uke på det, så lenge det fra innleggene dine forøvrig fremstår som om han har mer enn gode nok grunner til ikke å svare deg på 3 dager. Hvis du mener det er andre forhold som taler til din fordel, er det faktisk dittansvar å opplyse oss om det, og ikke forvente at vi skal ha sympati bare fordi du sier at du er lei deg.

''Hvor godt kjenner vi hverandre? Skrev jeg noe om det?'' Er det relevant? Fortell!!

''Jeg skriver i hvert fall ikke til å få svar av idioter som deg. ''

Det må du regne med på et åpent forum.

''Heldigvis har jeg fått svar av andre med hjerne. '' Ja du har uttrykt stor glede og takk til alle de andre ser jeg! ;-)

''Makan til selvopptatthet. *Gå nå og sjekk om den rosa leppestiften er riktig,og hva med eyelineren?''

He he, endelig kommer du med litt mer dybdebeskrivelse av hva du foretar deg og hva du mener om deg selv;-)

* Ler så jeg rister*

Husker du Atle Antonsen som representant for foreningen for de uten hjerne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Ler så jeg rister*

Husker du Atle Antonsen som representant for foreningen for de uten hjerne?

*Brøler av latter* Da var han virkelig konge! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Ler så jeg rister*

Husker du Atle Antonsen som representant for foreningen for de uten hjerne?

Hysj! Ellers kommer webbis!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...