Gå til innhold

Skal jeg være sur eller skal jeg skrive til han


Gjest følte meg skuffet

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Nå har jeg faktisk klikket meg tilbake og lest tråden. Hadde jeg sett den og hadde jeg giddet å svare deg da, så hadde du ikke fått sympati fordi en person på jobbreise utenlands i tre dager ikke har hatt anledning til å svare noen på en sak av privat karakter. Det er ofte fryktelig travelt å være på utenlandsreise med jobb, og man må ofte skyve alt annet til sides.

Du fremstår som ekstremt selvopptatt: Hvorfor svarer han ikke _meg_ innen tre dager selv om han er på utenlandstur? *wah wah wah* Og nå: Hvorfor mailer han ikke _meg_ om at faren hans ligger for døden - han vet jo ikke at jeg allerede vet det? *wah wah wah* Hvorfor tenker han ikke på andre enn seg selv når han er i utlandet og må komme seg hjem til en døende far? *wah wah wah*

Dette understrekes bare enda tydeligere av at du kaller folk som har en større forståelse for hans situasjon enn det du tydeligvis har for 'overfladisk'. MAKAN!

*jubelhyl* ;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    34

  • Lillemus

    10

  • Babette

    7

  • pekkaline

    7

Mest aktive i denne tråden

*jubelhyl* ;-)))

Nå er det like før det blir en trio her - "Lillemus, Store (stygge) Rotte og Fæle togli"! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det like før det blir en trio her - "Lillemus, Store (stygge) Rotte og Fæle togli"! ;-)

*Gliser* Bare ingen sladrer til Webbis nå så... *Visker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Nå er det like før det blir en trio her - "Lillemus, Store (stygge) Rotte og Fæle togli"! ;-)

Nei, nei, nei, jeg hater å være fæl!!!

*hyyyl*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nei, nei, jeg hater å være fæl!!!

*hyyyl*

Hysj. Det er mange som har lagt seg. Og morsan skal tidlig opp i morgen for å besøke sin fengsle(n)de forlovede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

*Ler så jeg griner og stjeler litt popcorn fra morsan* Dette er som i gamle dager dere! :o)

Nå må vi ta og få gitt beskjed til de som har rømt til avkroken, så kan vi briefe litt om all den actionen de har gått glipp av *yeah*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Hysj. Det er mange som har lagt seg. Og morsan skal tidlig opp i morgen for å besøke sin fengsle(n)de forlovede.

*kveler et nytt hyl*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps: Jeg tror den jeg krangler mot må være babette! ;-) Hun er en av få kjente nick som har postet innlegg omtrent samtidig med trådstarter & venninne! ;-)

Foruten deg, da, Pekka! ;-)

OG meg selv! *paranoid*

hehe, jeg tenkte med meg selv da jeg postet innlegget, at nå må jeg legge inn noe slik at ingen tror det er meg :) Kun ett nick pr tråd vettu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hysj. Det er mange som har lagt seg. Og morsan skal tidlig opp i morgen for å besøke sin fengsle(n)de forlovede.

Morgenflyet til Stockholm, og deretter buss, før jeg hentes med oksekjerra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg tenkte med meg selv da jeg postet innlegget, at nå må jeg legge inn noe slik at ingen tror det er meg :) Kun ett nick pr tråd vettu

Men den som troller driter vel glatt i kun-ett-nick-kravet! ;-)

Ikke for det - jeg tror ikke det er trolling her, i den betydning at det er fiktivt. Jeg tror situasjonen er reell for den det gjelder, og at hun enten lider av ugjengjeldt kjærlighet eller noe annet eller begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Men den som troller driter vel glatt i kun-ett-nick-kravet! ;-)

Ikke for det - jeg tror ikke det er trolling her, i den betydning at det er fiktivt. Jeg tror situasjonen er reell for den det gjelder, og at hun enten lider av ugjengjeldt kjærlighet eller noe annet eller begge deler.

Skal si det ble action her i kveld - morsan! Har dere kranglet i hele deg? Mener å huske at noen av innleggene var her i formiddag (har ikke orket å sjekke tidspunktene).

Underholdende å lese :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør ikke la en slik mulighet til å være sur og forurettet gå fra deg. Det kan være flere dager til du får en slik mulighet igjen.

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si det ble action her i kveld - morsan! Har dere kranglet i hele deg? Mener å huske at noen av innleggene var her i formiddag (har ikke orket å sjekke tidspunktene).

Underholdende å lese :-D

;-)

Antar du mener "i hele dag" og ikke "i hele deg" *he he*, enskjønt man kan begynne å lure.

Innleggene har vel vært jevnt spredt utover dagen, ja;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på noe, har deres felles venner hørt fra han?? Hvis ikke så synes jeg du kan stresse ned kanskje... svaret kommer nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på noe, har deres felles venner hørt fra han?? Hvis ikke så synes jeg du kan stresse ned kanskje... svaret kommer nok.

ps: sjekk på meldinger, til jubajuba70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

;-)

Antar du mener "i hele dag" og ikke "i hele deg" *he he*, enskjønt man kan begynne å lure.

Innleggene har vel vært jevnt spredt utover dagen, ja;-)

''enskjønt man kan begynne å lure''

Det er bare du som kan skrive slik, min kjære venn :-)

Jadaaaaa, jeg mente jo i hele dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...