Gå til innhold

smerter i hofter


Gjest aves

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en kvinne på 37 år som det siste halve året har hatt smerter i hoftene. Det er bedre og dårligere perioder, men smertene kommer alltid tilbake.Tenkte at det skyldtes for lite trening ( jeg går mye, men mest på asfalt med barnevogn). De dårligste dagene er det svært smertefullt å gå, særlig på asfalt.Har prøvd å gå mye i ulendt terreng, det fungerer bedre. I perioder er også korsryggen ganske stiv, særlig etter å ha sittet mye i ro.De verste dagene kjennes det ut som om smertene går nedover mot knærne, og jeg føler meg frysen.I periodene med smerter er jeg også ekstremt trett, og føler at jeg må hvile et par ganger om dagen (selv om jeg har sovet godt om natten). For to og et halvt år siden fikk jeg vondt i en tå og opplevde at fotbladet nesten ble lammet, men etter en uke og to ble jeg bedre, så jeg gikk aldri til lege. Men fortsatt kjenner jeg på nummenhet i denne tåa.Syns også jeg kjenner en utvekst på den, vondt når jeg klemmer der. I tillegg har jeg i et par måneder hatt smerter rundt venstre ankel/ legg. Det er en liten hevelse i leggen. Det går fint å gå med den, men føler at den blir verre av mye bevegelse (fjellturer o.l.). Har time til lege om et par uker, men lurer på om disse tingene kan ha en sammenheng eller om det kan være tre forskjellige ting. Vil gjerne høre hva du tenker. Det er smertene i hoften som er verst. Jeg er ellers frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...