Gå til innhold

insektsikk


Gjest ELG 13

Anbefalte innlegg

Gjest ELG 13

jeg er veldig plaget av knott og mygg stikk, fikk 60-70 knottstikk, hovner opp og det er som det blir betent,fryser og blir uvell en hel uke! har multiallergi og tar aerius året rundt.Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre,kan jo ikke holde meg inne hele sommeren, er mye på ferie på finnskogen og der er det ille! håper det er noen som kan gi meg råd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Thor-Øistein Endsjø, barnelege

Myggen biter med om morgenen og om kvelden. Ha klær på i disse periodene og bruk myggspray på de bare feltene som er igjen. Ellers ser det ut til at når man spiser hvitløk så smaker vi ikke så godt for myggen som tidligere. Midt på dagen finnes det selvsagt også mygg men noe mindre enn morgen og kveld. For sikkerhets skyld bruk mygg-middelet hyppig utover dagen også. God sommer !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...