Gå til innhold

Matforgiftet eller er det noe annet?


Gjest linell28

Anbefalte innlegg

Gjest linell28

Hei , Jeg har nå på under tre uker blitt fryktelig kvalm etter å hvert på en kinaresturang. med ca. tre ukers mellomrom. Siden det kom morgenen etter kvelden vi var der tror jeg det kan vere noe med det? Eller kan det vere noe jeg ikke tåler? Har aldri blitt syk før selv om jeg har vert der.Kvalmen kommer i bølgedaler ,brekker meg men får ikke opp noe. gått på do med diare en gang eller to begge gangene. og ellers prøv d stukke fingrene i halsen for å få det opp. Begge gangene jeg var der hadde jeg forresten mensen..men det har vel ikke noe å si? Ellers har jeg for to mnd siden skiftet ppiller,men d kan vel ikke vere noe med det?Har da hatt småblødninger og brunlignende utflod. Håper du kan gi meg et svar,begynner bli redd det er noe alvolrig gale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...