Gå til innhold

Ny bikini


candyqueen_83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • candyqueen_83

    18

  • morsan

    11

  • Babette

    9

  • Lillemus

    7

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83

Den bikinien var bare helt utrolig lekker :) Jeg ville valgt den varianten som modellen har på seg.

Så bra den ikke var helt på jordet da. Var litt usikker :o)

Så den shortsen var finest? Bare litt usikker på hvordan de trusene blir på meg. Jeg er ikke fin i hotpants

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Jeg synes den er kjempefin. Beltet er en fin detalj.

Så du hadde valgt shortsen med beltet på? Hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra den ikke var helt på jordet da. Var litt usikker :o)

Så den shortsen var finest? Bare litt usikker på hvordan de trusene blir på meg. Jeg er ikke fin i hotpants

Jeg hadde gått for trusene, den typen shorts ser ikke ut på meg. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra den ikke var helt på jordet da. Var litt usikker :o)

Så den shortsen var finest? Bare litt usikker på hvordan de trusene blir på meg. Jeg er ikke fin i hotpants

Ja, jeg ville valgt den pga at den er så steike tøff. Modellen har helt flat mage, min bærer preg av å ha båret fram 4 unger. Likevel ville jeg valgt den med beltet. Det er vel beltet som gjør bikinien så tøff og spesiell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du hadde valgt shortsen med beltet på? Hmm

Ikke til meg selv, men jeg synes den er kjempefin. Både bukse og BH blir for stor for meg, jeg vil ha minst mulig stoff og gjerne bare knyting på sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Jeg hadde gått for trusene, den typen shorts ser ikke ut på meg. :o)

Det er det jeg også tenker på. Tror kroppen min er for rar for sånn shorts :P Men jeg er nødt til å ha den toppen modellen har hvertfall. Jeg har litt kraftige lår da, og synes rumpa henger litt ned bak, blir den ikke enda større om jeg har på den shortsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Ikke til meg selv, men jeg synes den er kjempefin. Både bukse og BH blir for stor for meg, jeg vil ha minst mulig stoff og gjerne bare knyting på sidene.

Det går kanskje om man har mindre og mer veltrent kropp :o)

Men pupper i str 75 F kan ikke ha altfor liten topp akkurat :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg også tenker på. Tror kroppen min er for rar for sånn shorts :P Men jeg er nødt til å ha den toppen modellen har hvertfall. Jeg har litt kraftige lår da, og synes rumpa henger litt ned bak, blir den ikke enda større om jeg har på den shortsen?

Jeg kan ikke ha den fasongen på overdel, tror jeg i alle fall, skjønt den så bedre ut enn mange trekant-modeller jeg har sett.

Selv har jeg denne:

http://www.bravissimo.com/products/details.aspx?pid=FW32&colour=GINGHAM

Men en annen truse, den ligner på den på det øverste lille bildet, men har ikke sløyfe, men en bredere kant med store ruter som kan brettes ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går kanskje om man har mindre og mer veltrent kropp :o)

Men pupper i str 75 F kan ikke ha altfor liten topp akkurat :o)

Jeg kjøpte meg nylig en i 75E, men det er jaggu bare såvidt puppsene holder seg inni jo! Faen heller. Svinedyr var den og.

Nei - dette er ikke skryt av egen puppestørrelse! Jeg skulle mer enn gjerne hatt en spretten b-cup jeg, men ingen får skjære i mine pupper så de får bare være sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går kanskje om man har mindre og mer veltrent kropp :o)

Men pupper i str 75 F kan ikke ha altfor liten topp akkurat :o)

Nei, det er klart. Jeg kaster forresten BHen når jeg soler meg, og nå konstaterer jeg med tilfredshet at toppløsmoten er på vei tilbake, i følge avisene. Men jeg tar på meg overdelen når jeg bader eller beveger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg ihvertfall:-)

Jeg må være verdens største sjuske. For vet du hva som fortsatt ligger på bunnen av skittentøykurven? Jo, der ligger fortsatt to av mine tallrike bikinier og venter på å bli håndvasket etter fjorårets ferie. Jeg gremmes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Jeg kjøpte meg nylig en i 75E, men det er jaggu bare såvidt puppsene holder seg inni jo! Faen heller. Svinedyr var den og.

Nei - dette er ikke skryt av egen puppestørrelse! Jeg skulle mer enn gjerne hatt en spretten b-cup jeg, men ingen får skjære i mine pupper så de får bare være sånn.

Samme her, skulle veldig gjerne hatt 75 c, bare gå rett inn i alle butikker og plukke med seg undertøy.

Dumt med bikinien din da .. Prøvde du den ikke først? Ingen mulighet for å bytte overdelen?

Jeg bestiller størrelsen jeg vanligvis bruker, så håper den er stor nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Jeg kan ikke ha den fasongen på overdel, tror jeg i alle fall, skjønt den så bedre ut enn mange trekant-modeller jeg har sett.

Selv har jeg denne:

http://www.bravissimo.com/products/details.aspx?pid=FW32&colour=GINGHAM

Men en annen truse, den ligner på den på det øverste lille bildet, men har ikke sløyfe, men en bredere kant med store ruter som kan brettes ned.

Jeg er så redd det ikke blir nok hold i sånne overdeler. Men den var fin :o) Har du bestilt herfra du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Selger de kun bikinier for de med store bryster på denne siden?

ja det er kun fra D-cup og oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...