Gå til innhold

Ny bikini


candyqueen_83

Anbefalte innlegg

Jeg må være verdens største sjuske. For vet du hva som fortsatt ligger på bunnen av skittentøykurven? Jo, der ligger fortsatt to av mine tallrike bikinier og venter på å bli håndvasket etter fjorårets ferie. Jeg gremmes.

Da er du verre enn meg, for jeg har en juleduk der...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • candyqueen_83

    18

  • morsan

    11

  • Babette

    9

  • Lillemus

    7

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83

Tror jeg bestiller shortsen jeg. Da dekker den hvertfall mer, selv om rumpa kanskje ser større ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du verre enn meg, for jeg har en juleduk der...;-)

Ja, jeg skjemmes. For hvor mye arbeid er det å vaske et par bikinier i håndvasken. Når jeg er på ferie har jeg gode rutiner på daglig vask og skylling av alt badetøy som er brukt, men vel hjemkommet dumpes det i kurven. Og der ligger det jævla godt, ikke sant? Ullsokker etter fjellturer lider samme skjebne. De blir liggende i månedsvis og vente på at det skal fylles opp såpass mye ullvask at jeg tar en omgang med Milo i maskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Majja Kr.

Samme her, skulle veldig gjerne hatt 75 c, bare gå rett inn i alle butikker og plukke med seg undertøy.

Dumt med bikinien din da .. Prøvde du den ikke først? Ingen mulighet for å bytte overdelen?

Jeg bestiller størrelsen jeg vanligvis bruker, så håper den er stor nok

Vær glad du har store pupper, ikke ønsk deg 75 C, det er ikke verdt det, selv om det er myyye lettere å finne BH og bikini. Jeg har hatt både 75 C og 80D/75E og det er såååå mye kulere å ha store pupper :D

Jeg trente mye en periode og fikk 75 C igjen, og selv om jeg var fornøyd da jeg hadde det før, så var det ikke noe særlig lenger når jeg var vant til å ha store pupper... La på meg i en fart :P

Men det er irriterende at en må slite sånn for å finne undertøy det er sant. Men det er heller butikkene som får skjerpe se enn vi som skal gå med minipupper når det ikke er naturlig for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er du verre enn meg, for jeg har en juleduk der...;-)

Jeg har flere juleduker som ligger på vaskerommet og venter på en vask. Sånn som jeg ser det, så har jeg god tid på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger de kun bikinier for de med store bryster på denne siden?

Du og jeg kan jo trøste oss med at mellomstore pupper er best for karrieren. Det sto et eller annet sted på nettet i dag, i en avis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Vær glad du har store pupper, ikke ønsk deg 75 C, det er ikke verdt det, selv om det er myyye lettere å finne BH og bikini. Jeg har hatt både 75 C og 80D/75E og det er såååå mye kulere å ha store pupper :D

Jeg trente mye en periode og fikk 75 C igjen, og selv om jeg var fornøyd da jeg hadde det før, så var det ikke noe særlig lenger når jeg var vant til å ha store pupper... La på meg i en fart :P

Men det er irriterende at en må slite sånn for å finne undertøy det er sant. Men det er heller butikkene som får skjerpe se enn vi som skal gå med minipupper når det ikke er naturlig for oss.

Jeg ville gjerne hatt mindre pupper. 75 D hvertfall. Syns det er veldig upraktisk med så store pupper, og ikke syns jeg det er fint på meg heller. Har lyst til å operere men vet ikke om det er verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere juleduker som ligger på vaskerommet og venter på en vask. Sånn som jeg ser det, så har jeg god tid på meg :)

Ja, det er best å tenke slik! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Da har jeg hvertfall bestilt bikinien med shorts, og en bh. Ble ca 900 kr. Ikke så verst i forhold til hva jeg måtte ha betalt her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og jeg kan jo trøste oss med at mellomstore pupper er best for karrieren. Det sto et eller annet sted på nettet i dag, i en avis.

Jeg leste den! :-)

Men jeg undres om de har teste for andre parametre eller hva det nå heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så redd det ikke blir nok hold i sånne overdeler. Men den var fin :o) Har du bestilt herfra du også?

Nei, jeg kjøpte fra butikk her i byen. :o) Den virket passe da jeg prøvde den der, men da jeg brukte den i helga var forsyne meg overdelen knapp! *Småsur*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg hvertfall bestilt bikinien med shorts, og en bh. Ble ca 900 kr. Ikke så verst i forhold til hva jeg måtte ha betalt her hjemme.

900,- er akkurat det min kostet, over disk her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

900,- er akkurat det min kostet, over disk her hjemme.

Men jeg bestilte med en undertøysBH i tillegg, glemte å skrive det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg bestilte med en undertøysBH i tillegg, glemte å skrive det :o)

Ah - da var det billig ja! :o) De "billigste" jeg har fra butikken her koster 600,-... Men så sitter de vanvittig godt også da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Ja, jeg skjemmes. For hvor mye arbeid er det å vaske et par bikinier i håndvasken. Når jeg er på ferie har jeg gode rutiner på daglig vask og skylling av alt badetøy som er brukt, men vel hjemkommet dumpes det i kurven. Og der ligger det jævla godt, ikke sant? Ullsokker etter fjellturer lider samme skjebne. De blir liggende i månedsvis og vente på at det skal fylles opp såpass mye ullvask at jeg tar en omgang med Milo i maskinen.

Jeg trodde jeg var urtreig med å vaske for hånd, men dere er jo faktisk verre enn meg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg var urtreig med å vaske for hånd, men dere er jo faktisk verre enn meg :-D

Ja, jeg ønsker meg bikinier som kan vaskes i maskin! Men buksa blir vel både sidrumpa og mister spensten, er jeg redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Ah - da var det billig ja! :o) De "billigste" jeg har fra butikken her koster 600,-... Men så sitter de vanvittig godt også da!

Bhen var også fra Freya så det er jo god kvalitet. Kosta 26 pund, hadde kosta det dobbelte her.

Bestilte denne. Er nødt til å ha fylte kopper, orker ikke gå med sånne løse.

http://www.bravissimo.com/products/details.aspx?pid=FYA1&colour=White

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Majja Kr.

Jeg ville gjerne hatt mindre pupper. 75 D hvertfall. Syns det er veldig upraktisk med så store pupper, og ikke syns jeg det er fint på meg heller. Har lyst til å operere men vet ikke om det er verdt det.

Om du plages mye med dem og du får det dekt kan det jo være verdt det. Har en venninne som gjorde det, og hun er kjempefornøyd. Selv ville jeg ikke gjort det, men jeg liker store pupper da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...