Gå til innhold

Ny bikini


candyqueen_83

Anbefalte innlegg

Knallfin!

Og så ble jeg brutalt påmint at jeg skal sørover på onsdag, og ikke har bikini som passer, og har dimensjoner i samme klasse som deg. Selv bh'er er et forbaska problem.

*møkk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • candyqueen_83

    18

  • morsan

    11

  • Babette

    9

  • Lillemus

    7

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83

Selger de kun bikinier for de med store bryster på denne siden?

Bor du i nærheten av oslo? De selger denne bikinien på Lalina i ullevålsveien fant jeg ut fra B cup og oppover.

Jeg fikk min bikini fra england denne uken og den passet perfekt. Første gang jeg er fornøyd med en bikini :o)

Syns den ble veldig fin. Jeg valgte shortsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Bor du i nærheten av oslo? De selger denne bikinien på Lalina i ullevålsveien fant jeg ut fra B cup og oppover.

Jeg fikk min bikini fra england denne uken og den passet perfekt. Første gang jeg er fornøyd med en bikini :o)

Syns den ble veldig fin. Jeg valgte shortsen.

Skal til Oslo om ei uke, så da spørs det om jeg ikke tar turen innom Lalina! Takk for tipset:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...