Gå til innhold

Ny bikini


candyqueen_83

Anbefalte innlegg

Bhen var også fra Freya så det er jo god kvalitet. Kosta 26 pund, hadde kosta det dobbelte her.

Bestilte denne. Er nødt til å ha fylte kopper, orker ikke gå med sånne løse.

http://www.bravissimo.com/products/details.aspx?pid=FYA1&colour=White

Lekker! Har en fra Freya jeg også og den er knallgod! Og veldig søt synes jeg da. :o) Finner den ikke på nettet, men den er friskt grønn med rosa små blomster og litt rosa blonder (så+vidt jeg husker, den ligger hos kjæresten min akkurat nå), høres kanskje gyselig ut, men den er søt. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • candyqueen_83

    18

  • morsan

    11

  • Babette

    9

  • Lillemus

    7

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83

Om du plages mye med dem og du får det dekt kan det jo være verdt det. Har en venninne som gjorde det, og hun er kjempefornøyd. Selv ville jeg ikke gjort det, men jeg liker store pupper da. :)

Plages og plages. Jeg har ikke akkurat vondt noe sted da så vet ikke om jeg får det dekket.

Men så er jeg litt usikker og da, når de plutselig er borte eller mye mindre da, om man føler at man er "seg selv"? Vanskelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du verre enn meg, for jeg har en juleduk der...;-)

*hvisker* Jeg har også en juleduk eller to....pleier å vaske dem ca i november....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hvisker* Jeg har også en juleduk eller to....pleier å vaske dem ca i november....

;-) Det er da mer enn tidlig nok for jula! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Lekker! Har en fra Freya jeg også og den er knallgod! Og veldig søt synes jeg da. :o) Finner den ikke på nettet, men den er friskt grønn med rosa små blomster og litt rosa blonder (så+vidt jeg husker, den ligger hos kjæresten min akkurat nå), høres kanskje gyselig ut, men den er søt. :o)

Den hørtes veldig søt ut :o) Har ikke prøvd freya før, men vet det er et godt merke. Er det omtrent samme fasong på alle Freya bher? i samme størrelse da. Det er i såfall mye tilbud på siden jeg ga deg for litt siden. www.lace.dk. Halv pris på flere fra Freya tror jeg. Helt ned i 215 kr :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Lekker! Har en fra Freya jeg også og den er knallgod! Og veldig søt synes jeg da. :o) Finner den ikke på nettet, men den er friskt grønn med rosa små blomster og litt rosa blonder (så+vidt jeg husker, den ligger hos kjæresten min akkurat nå), høres kanskje gyselig ut, men den er søt. :o)

Den hørtes veldig søt ut :o) Har ikke prøvd freya før, men vet det er et godt merke. Er det omtrent samme fasong på alle Freya bher? i samme størrelse da. Det er i såfall mye tilbud på siden jeg ga deg for litt siden. www.lace.dk. Halv pris på flere fra Freya tror jeg. Helt ned i 215 kr :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste den! :-)

Men jeg undres om de har teste for andre parametre eller hva det nå heter.

Se på Samliv, et innlegg med tittel Adopsjon. Skjønner du noe av det? Jeg klør meg i huet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Du og jeg kan jo trøste oss med at mellomstore pupper er best for karrieren. Det sto et eller annet sted på nettet i dag, i en avis.

Det var jammen godt å høre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Den hørtes veldig søt ut :o) Har ikke prøvd freya før, men vet det er et godt merke. Er det omtrent samme fasong på alle Freya bher? i samme størrelse da. Det er i såfall mye tilbud på siden jeg ga deg for litt siden. www.lace.dk. Halv pris på flere fra Freya tror jeg. Helt ned i 215 kr :o)

Og i Danmark trekker de fra den danske momsen. Så nar en bh koster 215 DKK, blir det ca 230 NKK minus dansk moms :o)

Må betale frakt da, og evt toll, men det er vel 100 kr eller noe i forenklet toll? Hvetfall det jeg har betalt. Kan få en bh til 350 kr, som koster 700-800 her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista nikket

Jeg ville gjerne hatt mindre pupper. 75 D hvertfall. Syns det er veldig upraktisk med så store pupper, og ikke syns jeg det er fint på meg heller. Har lyst til å operere men vet ikke om det er verdt det.

Jeg skulle ønske jeg hadde høyere pupper :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske jeg hadde høyere pupper :-)

LOL!!!

Får si som Cybill Shepher sa: Mye bedre å IKKE heise opp puppene ved en operasjon, for med en skikkelig god BH og pupper som er på h

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL!!!

Får si som Cybill Shepher sa: Mye bedre å IKKE heise opp puppene ved en operasjon, for med en skikkelig god BH og pupper som er på h

Her kommer hele:

Får si som Cybill Shepher sa: Mye bedre å IKKE heise opp puppene ved en operasjon, for med en skikkelig god BH og pupper som er på hurtigtodet sydover kan man dytte dem mye høyere opp enn kirugen kan:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mista nikket

Her kommer hele:

Får si som Cybill Shepher sa: Mye bedre å IKKE heise opp puppene ved en operasjon, for med en skikkelig god BH og pupper som er på hurtigtodet sydover kan man dytte dem mye høyere opp enn kirugen kan:-)

Veldig sant:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg må være verdens største sjuske. For vet du hva som fortsatt ligger på bunnen av skittentøykurven? Jo, der ligger fortsatt to av mine tallrike bikinier og venter på å bli håndvasket etter fjorårets ferie. Jeg gremmes.

Vasker du bikinier for hånd? Det gjør ikke jeg, jeg putter dem i en vaskepose, og hiver dem i maskin på finvask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker du bikinier for hånd? Det gjør ikke jeg, jeg putter dem i en vaskepose, og hiver dem i maskin på finvask.

Men har man slik silikoninnlegg i bikinien for å få større pupper må man jo håndvaske vettø;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Men har man slik silikoninnlegg i bikinien for å få større pupper må man jo håndvaske vettø;-)

Neiiida. Var det forresten en spydighet til oss med slike behov...!?

Jeg har bh med silikoninnlegg(!) - også denne kjøres med hell i den gamle vaskemaskinen¨:-).

Men bikini med silikon/stopping? Nei takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neiiida. Var det forresten en spydighet til oss med slike behov...!?

Jeg har bh med silikoninnlegg(!) - også denne kjøres med hell i den gamle vaskemaskinen¨:-).

Men bikini med silikon/stopping? Nei takk.

Ingen spydighet;-) Bare ment at du kanskje ikke trengte slik bikini:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...