Gjest mandolina Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Ja:-) ellers,,,Innså plutselig hvor komplett meningsløs denne tråden var. Man kan jo aldri bli noe dyr. *legger ned tråden* Mennesker kan legge dyrelignende egenskaper for dagen, og dermed etterligne en dyrisk handlemåte. Hilsen 0 Siter
laban Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 En fugl - en eller annen art som har gode flyveegenskaper og som blir relativt gammel, f.eks. en ørn? Jeg tror det må være fint å fly langsmed norskekysten eller et tilsvarende sted, en sommerdag. Som alternativ, en slags storfe, f.eks. en avlsokse. Synes de ser ut til å ha relativt få bekymringer :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Skrevet 30. juni 2007 Enhjørning. Aha. Alle blir det:-) Fullstendig menigsløs test, helt meningsløs tråd. Hva skal man gjøre? Har du et godt forslag? :-) 0 Siter
Orio Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Aha. Alle blir det:-) Fullstendig menigsløs test, helt meningsløs tråd. Hva skal man gjøre? Har du et godt forslag? :-) Det er jo bare to prosent som skulle bli enhjørninger. (Velger å tro at det er de beste av oss.) Kanskje vi er en meget eksklusiv gjeng her på dol? Vi får danne en enhjørningklubb, ta frem hornet og fly gjennom natten. 0 Siter
cathlin Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Skrevet 30. juni 2007 Det er jo bare to prosent som skulle bli enhjørninger. (Velger å tro at det er de beste av oss.) Kanskje vi er en meget eksklusiv gjeng her på dol? Vi får danne en enhjørningklubb, ta frem hornet og fly gjennom natten. Vel, jeg skal ikke ødelegge illusjonen;-) *flyr inn i DR* 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Jeg liker å tenke på løven som skogens konge. Noe kongelig over løver. Løver står dessuten for rettferdighet. Mehget mulig løven står for rettferdighet, uansett bor den ikke i nærheten av skogen en gang. :-D 0 Siter
Gjest Jordbærpiken Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 http://www.jokesandhumor.com/tests/animal/ Jeg ble Unicorn. Your Animal is: Bumble Bee You are a Bumble Bee! A beautiful insect that is good at working with teams and produces something many want: honey! A bumble bee commands great respect, and will respond to a bad situation with a quick sting! Bumble bees are serious and very wise. Jeg ble en liten humle, hehe. Ingen enhjørning her nei... kunne heller tenkt meg å bli det. :-) 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Mehget mulig løven står for rettferdighet, uansett bor den ikke i nærheten av skogen en gang. :-D Når jeg har sett løver på TV'en så har de alltid ligget i skyggen av trær, og hvor der er en ansamling av trær er det skog, iflg. min difinisjon av hva skog er. Hilsen 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 http://www.jokesandhumor.com/tests/animal/ Jeg ble Unicorn. Jeg ble en catterpillar! Og så jeg som ikke er spesielt glad i insekter da... You are a Catterpillar! Many people are often envious and jealous of a caterpillar. Caterpillars may not be quick, but they are quite wise and often think about things before they do them.! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 En katt eller en hund - da kunne jeg ligge og sove i sola halve dagen, spise når jeg har lyst og tusle rundt på eventyr når jeg har lyst til det 0 Siter
sant å si Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Elgen i "Slipp Jimmy fri". Fordi den er snill, hjertevarm, sterk og - KOSELIG ) 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Tror nesten det måtte vært en gullfisk. Men da måtte bollen være stor, og fylt med lunka vann med masse oksygen. Hadde vært litt deilig å hatt 1 sek minne. Lykkelig og undrende hele tiden? ) 0 Siter
Gjest Blomsterbarnet Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Definitivt katt!! Tenk å kunne ligge og sove og slappe av, strekke seg sånn som katter gjør! Og de er så uavhengige og trenger ingen. Suverene, arrogante og kloke :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 En fugl - en eller annen art som har gode flyveegenskaper og som blir relativt gammel, f.eks. en ørn? Jeg tror det må være fint å fly langsmed norskekysten eller et tilsvarende sted, en sommerdag. Som alternativ, en slags storfe, f.eks. en avlsokse. Synes de ser ut til å ha relativt få bekymringer :-) Ikke mye romantikk eller erotikk over den avlen der, må jeg si... (oksen har vel knapt sett en ekte ku siden den ble født). :/ 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Jeg ville vært kattene mine Grunn: Snille og kosete eiere, fantastisk og variert uteområde, snille naboer som liker katter, får godt tørrfor og en melkeskvett iblant 0 Siter
cathlin Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Skrevet 4. juli 2007 Jeg ville vært kattene mine Grunn: Snille og kosete eiere, fantastisk og variert uteområde, snille naboer som liker katter, får godt tørrfor og en melkeskvett iblant Jeg vil også være en av kattne dine! 0 Siter
cathlin Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Skrevet 4. juli 2007 Definitivt katt!! Tenk å kunne ligge og sove og slappe av, strekke seg sånn som katter gjør! Og de er så uavhengige og trenger ingen. Suverene, arrogante og kloke :-) Ja, slå et slag for arroganse. Det er undervurdert, absolutt!! 0 Siter
cathlin Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Skrevet 4. juli 2007 Tror nesten det måtte vært en gullfisk. Men da måtte bollen være stor, og fylt med lunka vann med masse oksygen. Hadde vært litt deilig å hatt 1 sek minne. Lykkelig og undrende hele tiden? ) Du rare, rare menneske! 0 Siter
cathlin Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Skrevet 4. juli 2007 Elgen i "Slipp Jimmy fri". Fordi den er snill, hjertevarm, sterk og - KOSELIG ) Og dopa, for ikke å glemme! 0 Siter
cathlin Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Skrevet 4. juli 2007 En katt eller en hund - da kunne jeg ligge og sove i sola halve dagen, spise når jeg har lyst og tusle rundt på eventyr når jeg har lyst til det Og bli bitt av flått når du ikke har lyst til det... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.