Gjest på reisefot Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Skal vi veksle her eller ta ut i Danmark? 0 Siter
Babette Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Det enkleste er å ta ut i minibank der. Det bruker jeg å gjøre uansett hvilket land jeg er i - enkelt og greit. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Betaler du med Visa i Danmark, legger de på 3% i gebyr. Ta ut i minibank, det er det enkleste. Godt å ha med noen kontanter til å begynne med. Hilsen 0 Siter
Gjest på reisefot Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Det enkleste er å ta ut i minibank der. Det bruker jeg å gjøre uansett hvilket land jeg er i - enkelt og greit. Takk for svar. Da er det kanskje best å ikke ta ut for mange ganger? Og kan jeg bruke kortet i butikker eller er det litt dyrt? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Takk for svar. Da er det kanskje best å ikke ta ut for mange ganger? Og kan jeg bruke kortet i butikker eller er det litt dyrt? Skal du til de store turisttstedene i Danmark, kan du betale med visa, danskene har et eget betalingskort, det heter Dankort, og de fleste butikker utenfor turiststedene tar ikke mot visa. Hilsen 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Jeg veksler aldri her hjemme. Tar ut i minibank når jeg er kommet frem. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Takk for svar. Da er det kanskje best å ikke ta ut for mange ganger? Og kan jeg bruke kortet i butikker eller er det litt dyrt? Sist jeg var i Danmark, hadde de nesten ikke visa i butikkene. Kun danske bankkort. 0 Siter
Gjest kom til banken Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Takk for svar. Da er det kanskje best å ikke ta ut for mange ganger? Og kan jeg bruke kortet i butikker eller er det litt dyrt? Det blir omtrent det samme om du tar ut her eller der kursmessig når det gjelder DKK. Men sikkerhetsmessig er det bedre å ta ut etter behov i minibanker i Danmark. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Takk for svar. Da er det kanskje best å ikke ta ut for mange ganger? Og kan jeg bruke kortet i butikker eller er det litt dyrt? Ja, det er best å ta ut få ganger, for det koster jo 30-40 kroner i gebyr hver gang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.