Gå til innhold

HIV test i afrika....


Gjest HIV test i afrika

Anbefalte innlegg

Gjest HIV test i afrika

Hei. Jeg har fått meg kjæreste i Afrika, og er litt bekymret for HIV/Adis. Har ikke hatt ubeskyttet sex med han, og han har vist meg papirer på at han nylig er testet negativt. Han foreslo at vi kunne ta en test sammen, for at jeg skulle bli helt sikkert på at han ikke er smittet. Jeg har tatt HIV test hjemme i Norge, og da tok det tre uker å få svar. Han sa at i landet han kommer fra, får du svar etter tre timer... Jeg lurer litt på hvor sikkre testene er der? Er det like sikkert som i Norge? Bør jeg ikke kysse med han? Har helt hetta for å bli smittet (naturlig nok), og det er litt vanskelig når man samtidig er forelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...