Gå til innhold

ADHD


Gjest liv83

Anbefalte innlegg

Gjest liv83

Hei! Jeg er en jente på 23 år, som tror at jeg kanskje har ADHD. Det startet med at to lærere på skolen min spurte meg om jeg hadde det, og da bynte jeg å lure. Jeg har problemer med å konsentrere meg, ha orden og er ofte i "drømmeland". Foreldrene mine har alltid sagt at jeg er vimsette og uorganisert. Jeg blir ofte rasløs og klare ikke å gjøre ting ferdig, men har allti mange prosjekter jeg vil gjøre. Jeg har også lesevansker. Da jeg va liten likte jeg å prøve ut litt "farlige" ting. Jeg har også slite med angst og har gått til phsykolog pga dette. Jeg er veldig følsom og har kanskje en tendens til overdrive eller "svartmale" situasjoner. I vennegjengen er jeg kjent som den spontane og hun som tørr å gjøre de tingene andre gjør. Er ganske eiekjær og kanskje til tider selvsentrert. Det som er tyngst for meg er at jeg har så mange tanker i hodet hele tiden, og jeg klarer aldri å konsentrere meg helt. Jeg glemmer ofte ting og har en dårlig korttidshukommelse, noe som plager meg både hjemme og særlig på skolen. Setter stor pris på et svar. Og noe mer enn bare det man leser på nettet. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...