Shadow 650 Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Eg jobber på et oljefirma, og her har vi unisex-toaletter... Ja, da... Det er helt fantastisk at det ligger ørten dråper rett fremfor toalettene. Skal si mennene rister tissemannen ivrig når de er på do, gitt. Hvorfor tørker de ikke bare at "tutten" med litt papir i stedet? Usj 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Det har alltid forundret meg også - at menn må grise noe så innmari når de tisser. 0 Siter
mrxx Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Det hjelper nok ikke å tørke av tutten etterpå, de har nok for dårlig styring på strålen mens de holder på. Men det burde være lov å tørke opp etter seg uavhengig av hva årsaken er til at det søles. Menn kan være noen griser på do..... 0 Siter
opplending Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Dette er ofte urettferdig mot mannfolka, det drypper av enkelte jenter også. Bare se rundt det på enkelte dametoaletter. Ikke alle som tørker dråpene sine der heller nei! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Jeg er glad jeg har bare en mann i huset 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.