Gå til innhold

Spiseproblem...


Gjest Legeskrekk..

Anbefalte innlegg

Gjest Legeskrekk..

Jeg har slitt med en spiseforstyrrelse i et halvt år nå, som arter seg ved at jeg så og si ikke spiser noe, og hvis jeg spiser noe, så kaster jeg det opp igjen med en gang. I det siste har jeg merket at jeg faktisk blir reellt kvalm når jeg får mat i magen....hvorfor det? Er det psykisk, eller er det noe galt med magen min?

Har også en del prikkinger i armer og bein, og det er akkurat som om jeg får "spasmer" i hendene, de låser seg i rare stillinger...! Lurer på hva det kan være.

Er kanskje litt undervektig, har BMI på 17.

Håper på svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Paal Sand,allmenlege

Kjære legeskrekk.

Jeg vil gjerne at du leser mitt svar til"redd jente på 19" vedrørende spiseforstyrrelser.Jeg må presisere at dette er mine erfaringer med tilstanden.Som du sikkert vet er dette blitt et svært utbredt problem.Du har bare hatt spiseforstyrrelsen i 0,5 år.Det er svært viktig at du nå oppsøker lege for videre behandling av tilstanden.

For en sikker vurdering av problemstillingen(e) du tar opp i

innlegget, må du eventuelt rådføre deg med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...