Gå til innhold

Vond hals og mage


Gjest Daxy

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har det siste halve året vært plaget med stikninger i magen, nærmere bestemet på høyresiden av mange. Fra under ribbeina og ned. Dette har kommet og gått, men ha nå økt på slik at det er nærmest konstant. Jeg merker imidlertid ikke noe om morgen. Det øker på utover dagen. I tillegg har jeg hatt problemer med stikinger / smerter i høyre siden av halsen. Inni halsen på en måte, har også smerter opp i høyre øre og nedsatt hørsel på dette øre pga øresus. Har tatt ultralyd av måde hals og mage men alt ser greit ut sides det. Dette begynner imidlertid å bekmyre meg veldig, og fører til at jeg tenker på om det kan være noe alorlig. Har sluttet å røyke for 3 uker siden. Fra tid til annen kommer det også opp en del hvite klumper fra halsen (lukter ille). Er også plaget med hjertebank, akkurat som om hjertet hopper over noen slag. Det er mye dette her, og kan dette ha noen sammenheng, Hva i all verden kan dette være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...