Gå til innhold

magesmerter


Gjest jente 77 mod.

Anbefalte innlegg

Gjest jente 77 mod.

hei. har hatt mage smerter siden natt til torsdag, i dag er det tirsdag. det begynte med intense magekramper som resulterte i oppkast.holdt på hele torsdagen med oppkast og magesmerter. øvre magen ble mere og mere hoven og oppblåst.ser og føler ut som den skal sprekke. har tatt avføringsmiddel: pursennid. men, er fortsatt øm og hoven. har også prøvd miniform.men ingen virkning. hva kan det være? legen min har ferie, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? håper på rask tilbakemelding. mvh.jente 77 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest har en vikar

Ringer du legen din, oppgir telefonsvareren om hvem som er vikar for legen i dennes ferie.

Eller du kan oppsøke legevakten.

Ikke gå med slike smerter og plager ubehandlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...