Gå til innhold

Smittefare i syden


Gjest Jente-21-negativ

Anbefalte innlegg

Gjest Jente-21-negativ

Hei... Vil bare si at jeg har levd i en evig angst nå i 2 mnd etter

at jeg var i Tyrkia på ferie... Jeg hadde sex med to gutter, beskyttet sex.

Men når jeg kom hjem så las jeg på internett eller i et magasin at hiv blant

unge tyrkiske gutter hadde steget grasalt de siste 3-4 årene. Og jeg fikk

så vanvittig med angst. Ble helst syk. Ble også forkjølet. Jeg var sikker

på at jeg var blitt smittet! Men jeg tok en test nå, og den var NEGATIV.

Er nå letta som bare det. Vil bare si til dere jenter som skal til syden, vær

forsiktig med å ha sex med fremmende gutter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke at dere tør i det hele tatt. Selv med kondom hadde jeg ikke gjort dette. Særlig i land hvor det er mer fare for dette enn andre steder.

Jeg skjønner at varmen og at man føler at man kan gjøre hva som helst uten å få et negativt stempel og at man kjenner kåtheten stiger og lekre gutter sprader forbi at man lar seg friste. Men lurt er det ikke.

Jeg tenker nok at du har fått deg en lærepenge.

Men det er mange som deg som virkelig forsyner seg når de er på ferie, så du er nok ikke alene.

Mulighetene for at du blir smittet ved beskyttet sex er ikke så veldig stor, men disse guttene du feide over har nok feid over endel ferieturister vil jeg tro.

Den angsten du har hatt er ikke mye moro, man blir jo syk bare av det. Så det er godt at du har fått roen. Om en stund så kan du tenke tilbake på det som en kåtende minne og kose deg med det:-)

Men tenk deg om neste gang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest også vært der

Jeg trodde at man måtte vente tre måneder før en kunne få et første pålitelig svar på om man er hivsmittet eller ikke. Ikke for å gjøre deg mer engstelig, for det har sikkert gått bra med deg siden du også hadde beskyttet sex. Men min gynekolog sa 12 uker før jeg kunne teste meg.

Har også vært redd og det er ikke verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...