Gjest 35 BMI uæh..... Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 VG virker jo enklest siden du kan melde deg inn for et år i slengen. Men etter det jeg har lest på nettmøtene deres synes jeg de har alt for lavt kaloriinnhold. 1400-1500 kcal for en tungvekter som meg tror jeg blir for lite, og tror heller ikke jeg kan klare å kutte ned så mye. Målet mitt er å komme ned til 84 kg slik at jeg akkurat kommer under fedme, mens nå veier jeg 100 kg. Ønsker å spise normalt å sunt. Men masse grønnsaker og frukt. Brød trenger jeg ikke allverdens av heller..... 0 Siter
Gjest sjekk dinkost.no Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Jeg synes opplegget til dinkost.no er det beste. Individuell oppfølgning av ernæringsfysiolog ukentlig, 0 Siter
nedtelling Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 jeg har idag meldt meg inn på vektklubben.. har meldt meg inn for 1 år, og har et mål om å gå ned 11 kilo på 12 uker.. har fått 1300 sin kaloriinntak pr dag. synes det er greit at man plotter inn i dagboken og får oversikt over hvor mye kalorier man får i seg.. bra med oppskrifter også. Nå bor jeg i england,, så mange av de påleggssortene som de har i Norge har vi ikke her... men jeg får ta det såmm på caen..... Lykke til med slankingen.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.