Gå til innhold

Hvor lenge skal en ha hodepine?


Gjest Ja, jeg har så vondt

Anbefalte innlegg

Gjest Ja, jeg har så vondt

Hvor lenge skal man ha hodepine når man er syk? Hvor lenge skal det gå før jeg må gå til legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ja, jeg har så vondt

Hva slags type hodepine er det du har da? Hvordan arter den seg, og hvor lenge har du hatt den?

Jeg har hatt hodepine i 6 dager. Hvordan skal en forklare hvordan vondt det gjør!

Det gjør liksom vondt hele tiden. Den er bedre vis jeg bare har sovet, men jeg kan jo ikke ligge i sengen døgnet rundt. Jeg har tatt tabletter noen ganger, men jeg er nødt for å begrense bruken av det.

Jeg har også hatt vondt i magen, men dette er så og si borte nå. Men jeg blir sprø av hodepinen. En kan ikke fly til legen nesten nå heller, siden det er sommer og ferietid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Happiness

Jeg har hatt hodepine i 6 dager. Hvordan skal en forklare hvordan vondt det gjør!

Det gjør liksom vondt hele tiden. Den er bedre vis jeg bare har sovet, men jeg kan jo ikke ligge i sengen døgnet rundt. Jeg har tatt tabletter noen ganger, men jeg er nødt for å begrense bruken av det.

Jeg har også hatt vondt i magen, men dette er så og si borte nå. Men jeg blir sprø av hodepinen. En kan ikke fly til legen nesten nå heller, siden det er sommer og ferietid.

Hvis du ikke har hodepine svært ofte, tror jeg at jeg i din situasjon ville tatt meg en tur til kiropraktor og latt han få sjekke det opp. Tror det er fint lite en lege kan gjøre med hodepinen. Hvis den er litt akutt, kan det komme fra nakken.

Går du til lege tipper jeg du kanskje får rekvisisjon hos en fysioterapeut, men jeg ville heller sjekket det opp med en time hos kiropraktor. Man trenger ikke kjenne smerten fra nakken for å få den i hele hodet. Hvis du har vært veldig stresset og det har slått seg på nakken, kunne du kanske byttet ut kiropraktoren etterhvert med en manuell terapeut eller fysioterapeut. Hvis du har det virkelig vondt er det verdt et forsøk. Det kan sjelden skade. Hvis du ikke har gjort det før, kan du jo forhøre deg hos bekjente om de vet om noen som er erfarne og flinke.

Det høres ikke ut som migrene ut i fra det du forteller.

Hodepine er noe ordentlig herk da.

Alt etter hvor du er i syklusen din, hvis du er kvinne, kan det også være en hormonell hodepine. Da prøver jeg å leve mest mulig regelmessig i forhold til søvnen, komme meg ut på tur og få frisk luft.

Håper det gir seg snart. Ingen måte å tilbringe sommeren på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja, jeg har så vondt

Hvis du ikke har hodepine svært ofte, tror jeg at jeg i din situasjon ville tatt meg en tur til kiropraktor og latt han få sjekke det opp. Tror det er fint lite en lege kan gjøre med hodepinen. Hvis den er litt akutt, kan det komme fra nakken.

Går du til lege tipper jeg du kanskje får rekvisisjon hos en fysioterapeut, men jeg ville heller sjekket det opp med en time hos kiropraktor. Man trenger ikke kjenne smerten fra nakken for å få den i hele hodet. Hvis du har vært veldig stresset og det har slått seg på nakken, kunne du kanske byttet ut kiropraktoren etterhvert med en manuell terapeut eller fysioterapeut. Hvis du har det virkelig vondt er det verdt et forsøk. Det kan sjelden skade. Hvis du ikke har gjort det før, kan du jo forhøre deg hos bekjente om de vet om noen som er erfarne og flinke.

Det høres ikke ut som migrene ut i fra det du forteller.

Hodepine er noe ordentlig herk da.

Alt etter hvor du er i syklusen din, hvis du er kvinne, kan det også være en hormonell hodepine. Da prøver jeg å leve mest mulig regelmessig i forhold til søvnen, komme meg ut på tur og få frisk luft.

Håper det gir seg snart. Ingen måte å tilbringe sommeren på.

Takk for hjelpen. Da får jeg prøve å få kontektet noen slik at jeg får hjelp med dette. Så takk for det rådene og hjelpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...