Gå til innhold

solskade..?


meg77

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg hadde bestemt meg for å slutte og ta solarium ved fylte 30, men ved en forestående sammenkomst bestemte jeg meg for å ta et par timer for å få litt ekstra farge. Da har jeg vært flink og brukt høy faktor samt solt meg moderat hele sommeren. Vel, så var jeg så dum å ta et par solariumstimer; et par på 10 min, og den siste på 15 min. Ikke tett oppi hverandre. Etter den siste på 15 min, ble jeg litt solbrent på et lite område øverst på kinnet, ca mindre enn en cm. jeg smurte på zinksalve som jeg lå med over natta, da forsvant solbrentheten. Men det ble etterlatt et stygt slags arr eller et rødt, tørt område (mindre enn en cm)

Bør jeg undersøke det, og i såfal til hvem?

Jeg har ikke lys hud, blir brun om sommeren (men ikke av den mørkeste sorten) Det må kanskje være med at jeg i en tiårsperiode har brukt masse medisiner som går på immunssystemet grunnet en kronisk sykdom.

Takk for svar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...