Gå til innhold

Hjerteflimmer/arytmi


Gjest Callista45

Anbefalte innlegg

Gjest Callista45

Jeg pleier å våkne med at hjertet står og dirrer, det slår ikke ordentlige slag, samtidig har jeg svak hodepine framme i panne og tungt for å puste. Hvis jeg løfter noe, så føles det etterpå som om hjertet er helt uregelmessig, ikke med kraftige dunk, men at det går fort og i urytme. Har opplevelser at når jeg går opp feks en trapp raskt, så må jeg sette meg, blir svimmel og tungt å puste. Samme i små bakker. Det går greit å gå rolig på turer. Går daglig en time ca. Har alltid trent, veldig mye tidligere, med hardtrening 3 timer daglig, noe jeg måtte slutte med for noen år siden pga smerter i brystkassen og tungt å puste flere timer etter trening. Samtidig hadde jeg veldig mye stress på jobb og privat. Og fikk noe de kalte utmattingssyndrom. Har hatt kraftige smerter i brystkassen etterfulgt av timer/dager med urolig hjerte og sterk hjertebank, etter å ha måket sne eller løftet noe litt tyngre. Har tatt EKG, som ikke viser noe galt. På blodtrykksmåler, dyrt apparat, klinisk testet, som kan analysere pulsen, så kommer det flere ganger opp tegnet for uregelmessig puls. I familien har vi hemakromatose, i tillegg døde min far og hans bror av hjertet. Tilleggsdianoser jeg har er migrene, fibromyalgi. Hva råder dere meg til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...