Gå til innhold

tilbake


destgirl

Anbefalte innlegg

hei alle sammen, har ikke vært inne her på lenge..

godt jeg fant tilbake.. ikke meningen å forsvinne bort..

jeg likte så godt denne siden, var så utrolig god støtte her, men noen ganger trekker jeg meg vekk desverre.. ikke meningen.. men jeg måtte bare presse meg selv frem igjen, det er vanskelig, men skal prøve å ikke trekke meg vekk fra alt, for det vil jo ikke forsvinne av den grunn..

men jeg er kjempe redd...men dette er et bra sted å få lov å være redd, føle det jeg føler og ikke føler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er og frem og tilbake her - er lov det! Håper du får litt støtte selvom det er stille her til tider. Ville bare si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er og frem og tilbake her - er lov det! Håper du får litt støtte selvom det er stille her til tider. Ville bare si det.

tusen takk for det.

ja er godt å bare være et sted hvor jeg har lov å skrive det jeg føler uten å pakke det inn. et sted hvor jeg kan være meg selv, bare det betyr veldig mye.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...