Gå til innhold

skyld og skam...


destgirl

Anbefalte innlegg

Ei lita jente sitter der, så altfor alene...ingen der, bare en stor mann som er så utrolig liten.. jenta må være flink å hjelpe mannen, ellers klarer ikke mannen seg, og da er det jenta sin skyld...

Gjør som han sier, fyll hans liv og vik unna når det ikke er bruk for deg... det er det du er verdt..ikke noe mer.. du skal tjene mannen, for det er han det er synd på, for stakkar han har det jo så fælt, og jenta er jo bare ei lite jente som ikke er mer en ett barn...og han er jo faren din..du skal tjene din far...du skal tjene din far...gjør som han trenger, fylle alle hans behov og lengsler, det er derfor du er født... for å tilfredsstille din far og hans behov,,, du er ikke verdt mer... du er hans brukshjelp...en liten slave... som skal tjene sin far...tjene sin far..

Etterpå tilbe han som er så flink til å bruke meg, siden han har det så fælt...så bra at du gjør dette mot meg, for du trenger jo støtten pappa...det er godt å se at du er tilfredstilt...for stakkar du har det jo så vondt... og jeg er jo bare et barn.. det er jo en selvfølge at jeg er din slave.. jeg forsøplet jo din hverdag da jeg ble født, så jeg måtte jo gi noe igjen, så jeg ikke ødela deg helt..uff gå vekk barn, jeg blir så kvalm av deg, tror jeg må spy.. gå vekk fra meg...hvis du ikke gjør som jeg trenger barn, så kommer jeg til å ta livet mitt... og det er jo så klart din skyld, vil du se din egen far død...du er jo et barn, mitt barn.. du skal jo tjene meg, for jeg er jo din far... du skal tjene meg....du er ikke verdt mer...jeg må flytte vekk, for jeg klarer ikke være i nærheten av deg barn, du ødelegger livet mitt og jeg dør snart på pga deg barn... du er så ekkel lille jente... du er så ekkel... du er jo tross alt 7 år...tenk nå er du 11år... hadde det ikke vært for deg lille jente, så hadde din pappa vært frisk...

Når skal jeg lille jente bli snill og god og ikke ekkel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xbellax

Gradvis skal du ta tilbake livet ditt. Gradvis. Kjærligheten til foreldre, selv som overgripere, kan være sterkere enn jernlenker. Jobb med deg selv, jobb i terapien, bruk enhver sjanse du får til å utfordre din selvtillit, ta sjanser, forsøk å tro mer på deg selv og det gode i deg. Traumer gir mulighet for vekst og klokhet ..en annen form for kunnskap enn den man leser seg til. Og ikke glem- fremtiden er din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gradvis skal du ta tilbake livet ditt. Gradvis. Kjærligheten til foreldre, selv som overgripere, kan være sterkere enn jernlenker. Jobb med deg selv, jobb i terapien, bruk enhver sjanse du får til å utfordre din selvtillit, ta sjanser, forsøk å tro mer på deg selv og det gode i deg. Traumer gir mulighet for vekst og klokhet ..en annen form for kunnskap enn den man leser seg til. Og ikke glem- fremtiden er din.

tusen takk for det,

veldig kloke ord og bra skrevet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...