Gå til innhold

Vedvarende menstruasjon


Gjest ganske oppgitt og lei

Anbefalte innlegg

Gjest ganske oppgitt og lei

er en jente/dame på 27 som helt siden 8 klasse har hatt regelmessig mens, men nå i de siste 2 mnd etter at jeg hadde sex med kjæresten min har den nesten vært konstant, riktignok har jeg ingen smerter og det har jeg heller aldri hatt, Har tatt graviditets test, men denne var negativ. Men dette er jo fryktelig irriterende også for kjæresten min selvsagt, og jeg tror lengste oppholdet på blødningen har vart i 1 dag før den var tilbake igjen dog ikke like sterk, men etter et par dager er den som en vanlig menstusjon igjen og slik har det holdt på. Hva kan dette være, tenkte jeg skulle bestille time hos fastlegen min på mandag og ta det med han men ville gjerne høre om du hadde noen teori om hva dette kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...