Gå til innhold

Så har man rømt igjen..


Gjest skal

Anbefalte innlegg

Bare unna, en liten stund. Pause. Vekk fra hjemme og vekk fra hverdag.

Man har tatt seg råd til ferie. Litt luksus. Hotell - stor seng og badekar.

Kroppen får hvile, første gang på så uendelig lenge. Godt med bad, musklene slipper taket. Hviler litt i hjertet og.

Så kommer tårene. Midt i den store hotellsengen, på det store hotellet høyt over byen.

Alene med tårene. Aldri hvile uten tårer. Aldri virkelig rømme. Bare gjemme seg litt.

Men godt likevel kanskje. Forsoning. Ikke farlig å gråte. Bare vondt. Sårt.

Å ligge i en stor seng i en stor by langt borte, alene m tårene og en kropp jeg bare kjenner vagt.

Men ny dag i morgen. Rømme litt mer igjen. Men natten er visst dårlig egnet til rømningsforsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jordbærpiken

Hei i natten.

Gråt i vei du, du trenger det sikkert. Etter gråten kommer noe annet tror jeg. Noe bedre.

Håper du får kost deg i ferien, i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

Umulig å rømme på natten skal, desverre. Men la tårene komme du, vær tilstede i deg selv og bare "vær", av og til er det mer enn nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei i natten.

Gråt i vei du, du trenger det sikkert. Etter gråten kommer noe annet tror jeg. Noe bedre.

Håper du får kost deg i ferien, i morgen.

Takk. Jo, blir bra i morgen, skal det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jordbærpiken

Takk. Jo, blir bra i morgen, skal det.

Det er jo lov å reise bort, er jo sommer og alt.

Gråter du fremdeles?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å rømme på natten skal, desverre. Men la tårene komme du, vær tilstede i deg selv og bare "vær", av og til er det mer enn nok.

Går visst ganske bra, ikke så mange av de. Blir bare litt redd, vil ikke at alt skal løsne her liksom. Men er så uendelig godt m varme bad - vil kunne hvile uten å bryte sammen.

Krysser fingrene for at det bare blir småbiter som løsner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo lov å reise bort, er jo sommer og alt.

Gråter du fremdeles?

Ikke så mye lenger, bare sånn rolig. Ble ikke så ille som jeg fryktet. Bare en liten bit som løsnet. Rart hva hvile kan gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jordbærpiken

Ikke så mye lenger, bare sånn rolig. Ble ikke så ille som jeg fryktet. Bare en liten bit som løsnet. Rart hva hvile kan gjøre!

Hvile kan gjøre så mye. Alt man holder fast på, i skuldre og hode løses opp, man holder det ikke igjen på den måten lenger..Det må jo ut en eller annen gang.

Hvile og kos. Når katten ligger på fanget, ja da kommer det noen tårer.

Godt å høre at det går litt bedre med deg.

Tenkte forresten på innlegget ditt i dag, litt sånn fra *skal* til *ønsker* :)

Håper du får sove i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvile kan gjøre så mye. Alt man holder fast på, i skuldre og hode løses opp, man holder det ikke igjen på den måten lenger..Det må jo ut en eller annen gang.

Hvile og kos. Når katten ligger på fanget, ja da kommer det noen tårer.

Godt å høre at det går litt bedre med deg.

Tenkte forresten på innlegget ditt i dag, litt sånn fra *skal* til *ønsker* :)

Håper du får sove i natt.

Takk for det, du og! Ble så glad når jeg leste om trikken din! Hadde akkurat tatt imovane før bygen satte igang, tror kanskje de virker litt nå. Så godt at det var noen her nå i kveld!!

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

håper det går bedre nå, og at du får en bedre kveld og natt.

håper du får en fin ferie videre, slappet godt av og tatt godt vare på deg selv..

er skummelt når ting dukker opp når man endelig kan slappe av, for da har det mulighet å komme frem, og det er tungt. så jeg håper du får litt god hvile, iallefall innimellom, en liten følelse av ferie..

sender deg et ønske om en god ferie videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

håper det går bedre nå, og at du får en bedre kveld og natt.

håper du får en fin ferie videre, slappet godt av og tatt godt vare på deg selv..

er skummelt når ting dukker opp når man endelig kan slappe av, for da har det mulighet å komme frem, og det er tungt. så jeg håper du får litt god hvile, iallefall innimellom, en liten følelse av ferie..

sender deg et ønske om en god ferie videre :)

Takk, håper det samme for deg. Har god feriefølelse innimellom og ganske tungt innimellom. Jobber med å akseptere at de to skal være tette følgesvenner en god stund til. Hvilen og de gode følelsene, og all sorgen og alt det sinte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...