Gå til innhold

Er jeg for selvopptatt?


Gjest Vannmann 23

Anbefalte innlegg

Gjest Vannmann 23

Jeg er en jente på 23 år. For ett år siden ble jeg mor til en liten gutt, og det var en fantastisk opplevelse. Men det er noe jeg sliter med i ettertid og dette går på helsa løs for meg. Jeg har alltid hatt små bryster, men det var en grei fasong på de før og de var i det minste faste. Nå er jeg helt flat, ser nesten ut som en mann i overkroppen. Det er bare to tomme "poser" som henger der, den minste BH størrelsen blir for stor. Jeg vil ikke kle av meg, jeg orker nesten ikke å se meg i speilet. Jeg blir rett og slett lei meg når jeg ser på meg selv.Har aldri vært opptatt av kropp og pupper, men dette er helt forferdelig. Det aller verste er at seksuallivet mitt er ødelagt, klarer ikke å kle av meg sammen med mannen min. Vil ikke at han skal se på meg eller ta i meg. Resultatet er at han har fått nok og flyttet. Jeg er ung og vil ikke se slik ut resten av livet. Det er trist og ikke engang kunne kjøpe seg undertøy. Det jeg lurer på er om det er mulig å rette opp i dette, f.eks med silikon eller saltvann? Det er ikke bare at jeg gjerne vil at de skal bli litt større, men det ser ut som om de må strammes opp på en måte. Vil resultetet kunne bli bra? Jeg har en fysisk krevende jobb, hvor lenge må jeg være sykemeldt? Går det an å søke om å få dekket utgiften en slik operasjon vil medføre? Jeg er alenemor, og 30 000 er mye penger for meg. Jeg leste om ei dame som fikk dekket en mageplastikk operasjon, så da tenkte jeg at det kanskje var muligheter for meg? Dette virker kanskje som et luksusproblem og jeg vil ikke være overfladisk. Men dette har utviklet seg til å bli et kjempeproblem for meg. Håper på et svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just little me

Hei.

jeg har motsatt problem, jeg synes mine pupper er for store og de

henger veldig. jeg kler ikke av meg om sommeren og hater å kjøpe bh!

tok mot til meg for noen måneder siden og dro til fastlegen min. satt på

venterommet med gråten i halsen fordi jeg var så nervøs å fordi jeg visste

jeg måtte kle av meg. visste heller ikke hva jeg skulle si og ville h*n i det

minste forstå problemet mitt. store pupper vil jo alle ha utenom meg,

tenkte jeg.

da jeg kom inn lurte h*n på hva h*n kunne hjelpe meg med. jeg sa jeg

hadde et problem med kroppen min på en måte. h*n lurte på hvordan da, jeg sa det var puppene mine. hadde på meg en ganske

stor genser akkurat da, noe som jeg har nesten hele tiden for å klare å

skjule puppene mine så tror ikke h*n så størrelsen på den noe særlig.

ble skikkelig overrasket når h*n lurte på om jeg syntes puppene mine var

for små og jeg ropte nesten nei.

det er tydeligvis ikke uvanlig at folk kommer til fastlegen sin når de

synes de har for små pupper...

jeg tror ikke du er selvopptatt. selv om du har små pupper og jeg har store

så kjenner jeg meg på en måte igjen i det du skriver. tror du har et psykisk

problem med kroppen din og da tror jeg du har rett til å få gratis hjelp.

jeg har store pupper, men jeg har ikke noe vondt i skuldre eller rygg, ingen

fysiske plager med det. eneste problemet mitt er at jeg ikke kler av meg.

fastlegen min sa det var psykisk og at jeg hadde rett til gratis hjelp da

også, selv om jeg ikke hadde noen fysiske plager.

hadde jeg vært deg ville jeg tatt en tur til legen og fortalt om problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nei, jeg synes ikke du er selvopptatt! Jeg skjønner deg godt og du burde gjøre noe med dette - men du må nok betale det selv! Det må de aller fleste hvis ikke det er en medisinks grunn som tilsier noe annet. Dette er også blitt mye strengere. Du får ta opp et lån og betale det ned, sakte med sikkert. Det er verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...