Gå til innhold

forveten


slappo

Anbefalte innlegg

hei,,hva er symtomenene på clamydia ,,har en venninne som lurer på det,hun har en datter som har 2 små utvekster oppe med klitoris som klør,,kan det være det--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jordbærpiken

Du... jeg regner med dette er et tulleinnlegg. Slike tulleinnlegg skriver man ikke. Uansett hvor ung du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du... jeg regner med dette er et tulleinnlegg. Slike tulleinnlegg skriver man ikke. Uansett hvor ung du er.

nei det er ikke et tulle innlegg,vil gjerne vite det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jordbærpiken

nei det er ikke et tulle innlegg,vil gjerne vite det

Hva betyr forveten? Har du hatt en fin sommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg vet er ikke kløende utslett noe symptom på klamydia. Og hvordan skulle en liten jente få det?

PS. Hva betyr forveten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Så vidt jeg vet er ikke kløende utslett noe symptom på klamydia. Og hvordan skulle en liten jente få det?

PS. Hva betyr forveten?

Forveten = nyskjerrig, i allefall på min dialekt og i nynorsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva betyr forveten? Har du hatt en fin sommer?

det har eg ikke hatt ,,men det er en annen sak...men spørsmålet er det samme hva er symtonene på klamydia,,er seriøst dette ,,eg har ikke hatt det og har ikke peiling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du... jeg regner med dette er et tulleinnlegg. Slike tulleinnlegg skriver man ikke. Uansett hvor ung du er.

ps forveten betyr vil vite / vet ikke må bare vite det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jordbærpiken

ps forveten betyr vil vite / vet ikke må bare vite det

Ok, takk :-) Da betyr det litt forskjellig på ulike dialekter da.

Spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jordbærpiken

det har eg ikke hatt ,,men det er en annen sak...men spørsmålet er det samme hva er symtonene på klamydia,,er seriøst dette ,,eg har ikke hatt det og har ikke peiling :)

Men du, du må gjøre det mer troverdig. Du skriver en annen plass at du er en kvinne på 52 er det det? Som har hatt overvekt og gått ned 9 kilo, og jeg tror ikke det er riktig, at du skal få mye hengehud av det, så mye at du har digre sår. Det må være mer "troverdig"- hvis du skjønner? Og så kan du prøve å veksle litt på måten du skriver på, også i forhold til når man skriver punktum og komma. Det er lurt å lære seg, før du skal lage tulleinnlegg her, særlig hvis du skal være så voksen som du ser du er. Du må rett og slett øve deg litt mer :-)

Men om barn som får klamydia, det er ikke så hyggelig å tulle om, fordi det kan være noen som fikk det da de var små på grunn av overgrep, og da kan det være vondt hvis man tuller om det.

Klamydia er en kjønnssykdom som kan føre til sterilitet. Det gir ikke noen slike utvekster, men det kan gi svie og sånn tror jeg. Hvis man er redd for at noe er galt, så er det lurt å gå til legen. Jeg vet ikke. Du kan søke på google da vet du.

Men, har du hatt en fin sommer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du, du må gjøre det mer troverdig. Du skriver en annen plass at du er en kvinne på 52 er det det? Som har hatt overvekt og gått ned 9 kilo, og jeg tror ikke det er riktig, at du skal få mye hengehud av det, så mye at du har digre sår. Det må være mer "troverdig"- hvis du skjønner? Og så kan du prøve å veksle litt på måten du skriver på, også i forhold til når man skriver punktum og komma. Det er lurt å lære seg, før du skal lage tulleinnlegg her, særlig hvis du skal være så voksen som du ser du er. Du må rett og slett øve deg litt mer :-)

Men om barn som får klamydia, det er ikke så hyggelig å tulle om, fordi det kan være noen som fikk det da de var små på grunn av overgrep, og da kan det være vondt hvis man tuller om det.

Klamydia er en kjønnssykdom som kan føre til sterilitet. Det gir ikke noen slike utvekster, men det kan gi svie og sånn tror jeg. Hvis man er redd for at noe er galt, så er det lurt å gå til legen. Jeg vet ikke. Du kan søke på google da vet du.

Men, har du hatt en fin sommer da?

hei og det er nok litt misforståelse her,,hun er 18 år henne det gjeller ,og eg har gått ned 9 kilo det siste året har vært 102 kilo så eg har nok en stor henge mage,,var så kjempe stor da eg fikk sønnen min for 17 år siden ,så eg fikk nok en del ekstra da,,,,og digre sår sår har eg ikke men svie og sår som virkelig i peroder gjør vont det skal eg love deg at eg har .under brøst og mage det er sant,,er helt avhengi av talkum,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jordbærpiken

hei og det er nok litt misforståelse her,,hun er 18 år henne det gjeller ,og eg har gått ned 9 kilo det siste året har vært 102 kilo så eg har nok en stor henge mage,,var så kjempe stor da eg fikk sønnen min for 17 år siden ,så eg fikk nok en del ekstra da,,,,og digre sår sår har eg ikke men svie og sår som virkelig i peroder gjør vont det skal eg love deg at eg har .under brøst og mage det er sant,,er helt avhengi av talkum,,

ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest språk og kommunikasjon

Men du, du må gjøre det mer troverdig. Du skriver en annen plass at du er en kvinne på 52 er det det? Som har hatt overvekt og gått ned 9 kilo, og jeg tror ikke det er riktig, at du skal få mye hengehud av det, så mye at du har digre sår. Det må være mer "troverdig"- hvis du skjønner? Og så kan du prøve å veksle litt på måten du skriver på, også i forhold til når man skriver punktum og komma. Det er lurt å lære seg, før du skal lage tulleinnlegg her, særlig hvis du skal være så voksen som du ser du er. Du må rett og slett øve deg litt mer :-)

Men om barn som får klamydia, det er ikke så hyggelig å tulle om, fordi det kan være noen som fikk det da de var små på grunn av overgrep, og da kan det være vondt hvis man tuller om det.

Klamydia er en kjønnssykdom som kan føre til sterilitet. Det gir ikke noen slike utvekster, men det kan gi svie og sånn tror jeg. Hvis man er redd for at noe er galt, så er det lurt å gå til legen. Jeg vet ikke. Du kan søke på google da vet du.

Men, har du hatt en fin sommer da?

En godt voksen kvinne kan godt ha en godt voksen venninne som har en datter som også er godt voksen. Det ble ikke skrevet i innlegget at det var et barn det var snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jordbærpiken

En godt voksen kvinne kan godt ha en godt voksen venninne som har en datter som også er godt voksen. Det ble ikke skrevet i innlegget at det var et barn det var snakk om.

Det er riktig det. Men hvis du har sett andre innlegg med denne skriften så har du kanskje sett sammenhengen. Men ut fra dette er det ikke nok, det er jeg enig i.

Jeg tar en risk, men jeg tror jeg har rett.

Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...